IK ben zo trots op... (foto's en filmpjes!!!)

Hier hebben we een foto van papa met delano(in het pannenkoekenhuis genomen, gordijnen etc  zijn nl niet echt  mijn stijl)

en een filmpje van delano "die aan de wandel is"

groetjes kim

Okee, de bovenste ben ik (in mijn gloriedagen dan he en na een uurtje plamuren) Ik had zo een "proffesionele" fotosessie gekregen (wel leuk om een keer te doen trouwens) Ik ben best trots op het resultaat, want zo zie ik er in het dagelijkse leven echt niet uit hoor!!

En natuurlijk ben ik het allertrotst op mijn kanjers, mijn grote liefdes, Mijn man en onze prachtige dochter!

Sjips, ik krijg het niet voor elkaar een foto plaatsen  Hoe doen jullie dat toch?

Maar ik ben trots op mijn kleine meisje Marissa.
Trots omdat ze zo supersterk is. Ze is 5,5 week te vroeg geboren, waardoor ze in de couveuse moest aan de sonde, zuurstof, hartbewaking en infuus. Bij 3 maanden is er ook nog heupluxatie geconstateerd waardoor ze in een spreidbroekje moet. Ze heeft al met al al heel wat ziekenhuis van binnen gezien. En ondanks dat blijft ze vrolijk en lachen. Wat ben ik trots op haar!!

hoi

Ik ben trots op mij twee kindje

Op tess omdat ze altijd vrolijk is zelfs toen ze in het ziekenhuis lag en op Nick omdat hij zo ontzettend lief is voor zijn zusje.

Ook ben ik trots op mijn mannetje en mijn ouders maar daar heb ik nog geen digitale foto's van. We hebben nog geen eigen digitale camera.

Sandra mv nick en tess

Terug
Bovenaan