ik ben zo zat van mezelf!

Grappig dat je dat over dat hardloopschema zegt, ik heb gister (ondanks dat hardlopen me niet geweldig lijkt) ook zo'n schema geprint. Dan leer je binnen 12 weken een half uur non-stop harlopen. Je moet 3x per week trainen. Dus vanavond begin ik. Maar ik heb nog geen hardloopschoenen. Ik begin maar op m'n aerobicsschoenen. Niet ideaal, maar als ik het dan na een paar keer zie zitten dan koop ik echte.
Jij ook heeeeel veel succes! En de rest van de meiden .... aan het werk! Haal jezelf uit de put! (ik praat ook nog steeds een beetje tegen mezelf hoor!)
Liefs Nelleke

Goed van je zeg!!! Ik ben niet   van het sporten maar ben vanmorgen goed gestart met een schaaltje yochurt en veel water drinken.
Ga straks "gezonde" boodschappen doen, geen chips, te lekkere koekjes  etc... meer.
En zo eens zien wat "kleiner" te worden, word ik veel gelukkiger van!!!

Succes vanavond met hardlopen!!!

groetjes Daniëlle.

Heel herkenbaar. Hier wordt ook hard gewerkt (vooral weer na woensdag, dan wordt onze zoon 1 jaar, dat moet gevierd worden). Maar er moet nog wel veel weer af. Mijn kleren in de kast wachten al zooooo lang.

Heel veel succes met hardlopen en hopelijk over een tijd allemaal succes story's!!!

Groetjes,
Geeske

Terug
Bovenaan