Ik ben zwanger, maar weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

A

Anoniem

Guest
Ik ben heel blij, dat we weer zwanger zijn.
Maar gezien mijn situatie met me zelf, denk ik is het wel verstandig??
Straks vergroot het mijn problemen die ik heb.
Ik ben ook heel bang om het andere mense te vertellen, die zullen wel gaan denken zwanger nu en ze zit erg met haar zelf in de knoop.
Ik ben zo bang om het mensen straks te moeten vertellen.
Maar vandaag heb ik een positieve test gedaan.
Morgen maar de verloskundige bellen, pffff ben heel blij, maar ook heel bang voor reacties.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hoi Sabina,

Wat leuk, zwanger......
Heerlijk toch meid...
Geniet er maar gewoon van en sta niet te lang stil met de gedachten wat een ander er wel niet van zal zeggen.........
Jij krijgt lekker een beeb en daar moet je van genieten..

In ieder geval wens ik je alvast een hele fijne zwangerschap toe en natuurlijk GEFELICITEERD !!

Jolanda

Probeer te genieten! Je hebt best kans dat je je door de hormonen ineens een stuk beter voelt!

Gefeliciteerd hoor!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!

Laat dat heerlijke blije gevoel niet van je afpakken door "wat andere mensen zullen denken"! Geniet.

Een hele fijne gezonde en gelukkige zwangerschap gewenst!

Liefs, Sascha.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet er maar van en laat je   niet beïnvloeden door reacties van anderen.
 Jiji bent er blij mee en dat is wat telt!

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Hey, net zo bang zijn hoor! Je bent een top mamma voor Joella en dat ga je ook zijn voor je nieuwe kleintje!
Je moet niet voor andere mensen denken. Als ze zoiets denken is dat hun zaak. Wat  heb je met hun te maken? Het is jullie gezin! Over 10 jaar hoor je die mensen er ook niks meer over zeggen en hebben jullie een leuk gezinnetje!

Heel erg gefeliciteerd!
Liefs NElleke

Hoi Sabina.

Gefeliciteerd joh!! Echt leuk!!

Ik zou zeggen,geniet er van! Al die leuke kleine dingen die weer gaan komen en dan heb je nog zo'n mooi manneke rondlopen waar je heerlijk van kunt genieten.
Zie het allemaal positief, het is het mooiste wat een mens kan krijgen in het leven!!

Veel plezier!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Ooooohhh, wat lomp ban mij,ik bedoel natuurlijk je mooie meid!!!! sorry sorry

Terug
Bovenaan