Ik ben zwanger, maar weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

Hoi Sabina,

Ik vind het dapper van je hoor  dat je weer zwanger bent,  aangezien  je  toch in een zware periode verkeert vanwege een pnd (dat was het toch?). Maar met de juiste begeleiding en zeker weten dat het jullie keuze is, redden jullie het vast en zeker! Bespreek het inderdaad met je VK.

Je weet natuurlijk heus wel hoe bijzonder het is om weer een kindje te dragen, ik hoop voor je dat je het ook echt gaat voelen.... Moet niet teveel van jezelf en hopelijk kun je er snel van gaan genieten. En laat je maar niet gek maken door je omgeving hoor!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Meid, wat heerlijk dat je weer zwanger bent! Dat is een heel groot en bijzonder geluk.
Natuurlijk kan ik begrijpen dat je bang ben voor reacties in je omgeving, zeker nu je in een zware tijd zit. Maar heb daar gewoon lak aan! Jij bent hier gelukkig mee en dat is het allerbelangrijkste en bovendien dit is toch iets heerlijks positiefs in je leven! Daar voel je je vast hoop beterder door!

Groetjes Hanneke

Jaaaaaaaa gefeliciteerd!
Leuk toch!
Meid lekker van genieten..

gr kaat

he super zeg, gefeliciteerd.
Maak je niet te druk om anderen het gaat om jullie gezinnetje, volg je hart

Liefs sandra

Van harte gefeliciteerd wat heerlijk dat er nog een kleintje aan komt! Geniet ervan!
Groetjes mv Thom

gefeliciteerd met je zwangerschap.
probeer er lekker van te genieten.
liefs piewie.

hoi sabina

gefeliciteerd, wat leuk voor jullie...

wat de rest ervan denkt, probeer je daar niet al te druk over te maken, kies je mensen uit tegen wie je het in het begin gaat vertellen en laat de rest even wachten...

het is jullie keus en jullie zijn ws verstandig genoeg om deze keus bewust te maken dus jij en je man weten zelf het beste of jullie eraan toe zijn of niet.
Niet jullie omgeving!!!

probeer er wel van te genieten en probeer er positieve kracht uit halen en anders praat erover met de mensen die je op dit moment al begeleiden met je pnd..

liefs tobi

Terug
Bovenaan