Ik ben zwanger, maar weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

Gefeliciteerd!
Geniet er lekker van!
Probeer je niet teveel aan te trekken wat anderen zeggen,jouw leven,jouw kindje,jouw keuze!
Daar heeft een ander niets over te zeggen!
Geniet lekker van het wondertje in je buik en laat je niet van de wijs brengen.
Groetjes Tanja

Hoi,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga er lekker van genieten. En wie weet helpt de zwangerschap je juist sneller uit de knoop te komen!
Als jullie er samen achter staan, wat maakt het dan uit wat anderen denken? Niets van aantrekken!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi meis, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik wil je alleen dit zeggen: Mensen hebben altijd iets te klagen of zeuren in dit soort sitauties. Of je bent te vroeg of te laat. Of ze vragen of het wel gepland was....Het is nooit goed! Ik heb in de tijd wel geleerd om me daar niks van aan te trekken. Dus, als ik jou was.....Gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt, en laat iedereen die anders denkt, maar lekker in zijn sop gaarkoken....

Liefs en succes!
Annet

Van harte proficiat!!!

Je moet lekker doen waarbij je je goed  voelt, het is jouw leven en jouw/jullie keuze..

Ik neem aan als dit gepland is dat je er wel over hebt nagedacht en dan moet je er lekker van genieten! kwam het als een verrassing dan ben jij de enige die kan inschatten of je dit het juiste moment is..  

Esmé mv Kay

Hi DuSHI! Bon tardi, kon ta? Bo ta na estado, PABIEN!!!

Ik kan me wel voorstellen dat je gevoelens van twijfels hebt  maar die moeten niet gaan over wat andere mensen ervan denken!!!
Net als Esmeeke ga ik er ook even vanuit dat jullie hebben nagedacht over het effect van een nieuwe zwangerschap op jou PND. Jullie samen kunnen dat het beste beoordelen en voelen! En nu het eenmaal zover is zou ik zeggen, ga ervoor! Je weet nu ook de weg naar hulp te vinden  dus maak daar ook gewoon fijn gebruik van als het nodig is!
Komt allemaal goed!!

Geniet er flink van!!!

Saludos,

Poppetje71 mv Isa (14 mnd)

Heej Sabina,

super een nieuw leven en dan ook weer nieuwe kansen????
Gelukkig komt de baby niet morgen en kan je nog even de tijd nemen om even uit te zoeken hoe je dit naar buiten kunt brengen, toch????!!!!!

Gaat je lukken, echt wel...

Enne het is jullie geluk, dat kan niemand meer van je afnemen. Misschien een idee om dit even met de vk op te nemen?

Succes en hou ons op de hoogte want we willen graag meeleven en met je mee(voelen)denken...

Liefs Renske mv Meike 12/07/06

Hey meiden.

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, en medeleven.
Idd het is ons leven, ons kindje, ons geluk!!
Ik heb vandaag de vk gebeld, en op 1 oktober krijg ik een gesprek, en een termijn echo.
als het dan goed is moet ik dan ongeveer 8 weken zwanger zijn.
Dus het is nu ook nog erg pril.
Maar gister een vette streep op de test!!
En ik w8 ook nog zeker tot de eerste echo, voor dat ik het mensen ga zeggen en uit leggen want dat zal wel moeten.
En ik ga het er zeker met de vk over hebben, over mijn problemen hoop dat ze me kan helpen.

Bedankt allemaal.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Lieve Sabina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Je moet echt niet denken wat ander mensen zullen gaan denken over je zwangerschap.  Het is jullie keus, punt uit. Praat er met de vk over en geniet van je zwangerschap want  de tijd het vliegt zo om!!

Liefs kim

Terug
Bovenaan