Ik denk dat ik verkeerd vrij

hahahaha!
Goedemorgen Bren,

De klusbabes is een clubje meiden die bij toeval vorig jaar mei/juni is ontstaan hier op het forum, een groepje meiden die probeerd zwanger te worden.
We hebben afgesproken om hier met elkaar te blijven kletsen totdat iedereen zwanger is en kunnen verhuizen naar het zwanger-zijn forum.
Helaas gaat het zwanger worden niet voor iedereen zonder slag of stoot.
Ikzelf ben bijvoorbeeld vanaf mei bezig, heb PCOS, zou beginnen met medicijnen, bleek toen zwanger van een tweeling, maar ben die helaas verloren op een nogal akelige manier.
Gelukkig kan ik zeggen dat ik inmiddels 12 weken en 1 dag zwanger ben.
En ik ben dan nog een van de gene bij wie het vrij soepel gaat..................er zijn meiden op ons topic die al lang bezig zijn, en nu in de medische molen terecht komen.
Vandaar dat sommige bovenstaande opmerkingen ook behoorlijk kwetsend zijn geweest, maar dat terzijde.
Mocht je nog meer vragen hebben, horen we het wel........hihihi!
Geniet van het mooie weer vandaag!
Liefs Rimke

Wat een gezellige boel hier. OOk ik heb meegedaan aan de reacties naar Yvon toe, maar de reden daarvoor is hier al meerdere keren vermeldt. En ja, ook ik hoor bij de klusbabes. En zeker is iedereen welkom bij de klusbabes,mits je je even netjes voorstelt, gewoon gezellig meekletst en vooral niet binnen komen met 1 of andere duistere mening over iemand.
Ik geloof dat we nu even een ledenstop hebben, maar dat is niet omdat we hier nu een discussie hebben lopen, maar omdat we teveel babes hebben, dus teveel om alles bij te houden en naar iedereen te reageren. Goh, er zal toch een reden zijn  waarom we met zoveel babes zijn??? Misschien respecteren we iedereen toch wel, en zijn we gezellige kletsers. We zitten niet hier om iemand de grond in te boren, maar bij Yvon ging het van kwaad tot erger. ga geen excuses zitten maken, het is nu eenmaal zo gegaan. Sja, er kunnen rare dingen gebeuren als je melig bent. Dan fokt de 1 de ander op. Kan leuk zijn, misschien wordt het verkeerd opgevat, jammer dan. En dan gaan andere mensen zich ermee bemoeien, en dan wordt t van kwaad tot erger.

En oja, ik wil ook heel graag zwanger worden, en ook bij mij gaat het nu niet even gemakkelijk. Heb een miskraam gehad na 1e ronde zwanger te raken, en ben nu bezig met 5e ronde. Dus hoop niet dat ik nu aangevallen ga worden  dat Yvon meer zwanger dan   mij wil worden omdat  ze vaker vragen stelt. Want Corine, je snapt wel dat dat  opmerkingen ook niet  goed valt

Succes iedereen, en ik ga verder babbelen met mijn lieve klusbabes!!!  

HOI allemaal,jeetje wat een verhaal weer.

HAPPY waarom zou ik mijn excuus aan moeten bieden?
omwat ik gezegd heb over het feit dat zij misschien liever een kind wil dan jij?
die opmerking had je gewoon verdient,want iedereen wil graag zwanger worden op dit forum en dan ga jij iemand beledigen op haar slim heid?/onzekerheid? blijkbaar weet jij alles al maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat weet,want stel als jij srtaks een kindje heb(hoop het voor je)dan zal je wel IK WEET NIET HOEVEEL keer iets uit moeten leggen van hoe iets moet,zelfs de kleinste dingetjes zal je honderden keren uit moeten leggen,en wie weet krijg jij ook wel een kind die niet zo hoog begaafd is,dan zal je hier toch zeker mee moeten om leren gaan!

En Linda? wat doet het er toe of zij zwanger is?wat heb dat er nou mee temaken?dan mag zij van harte blij zijn dat het bij haar wel gelukt is!

O en rimke hoe oud zijn jullie dan?16?
want dat denk ik eerder,de volwassenheid is zeer ver te zoeken,anders zitten jullie YVON niet zo te treiteren,en volgens mij heeft ze dit weldegelijk door!en dit heeft ze al tig berichten terug een keer gezegd,blijkbaar is ze dan toch slimmer als jou in iedergeval!

meiden laten we aub snel zorgen dat deze topic aan de 700 berichten komt want dan is het onderwerp eindelijk gesloten! zullen we het er dan ook echt bij laten!!
wie helpt mee!!?!?!?!?!?!?

Terug
Bovenaan