A
Anoniem
Guest
Wow meiden, wat een ophef allemaal en vooral wat een op- en aanmerkingen op elkaar.
Ik kom hier niet meer zo heel erg veel (mag mezelf gelukkig prijzen dat ik alweer 26 weken zwanger ben) maar wist niet wat ik las toen ik deze topic opende.
Ik denk dat sommige meiden (en de gene die zich aangesproken voelt....) iets genuanceerder moeten zijn in hun teksten te verwoorden.
Woorden zonder lichaamsuitdrukkingen kunnen erg hard en pijnlijk zijn.
Uiteraard mag een ieder hier een topic openen met de vragen waar zij mee bezig zijn, maar er zijn ook andere manieren om achter antwoorden te komen. (bijv. google)
Zelfs heb ik altijd meegeschreven bij forumjunkies, en in mijn periode van zwanger worden ook regelmatig klusbabes gelezen. Forumjunkies, is redelijk actief. Klusbabes is nog actiever
Naar wat mij altijd is overgekomen is dat het topic klusbabes echt geen mensen buitensluit maar er word wel gewaardeerd (waar niet...) dat jejezelf voorstelt en zij geven in heel veel berichtjes aan dat met grote regelmaat reageren op prijs gesteld wordt. Hiervoor heb ik bewust gekozen om niet mee te schrijven (ik ken mezelf en mijn eigen drukte) maar wel hun wel en wee mee te lezen. Juist hierdoor is klusbabes een hechte groep.
Dit forum is een zeer waardevolle schat aan informatie waar heel veel op terug te lezen is. Gebruik deze informatie om je eigen kennis mee te verrijken.
Meiden ik wens jullie allemaal het beste toe en ik hoop zo snel mogelijk een voorspoedige zwangerschap.
Liefs Anja,
Mv: Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-05-2008
Oja, ff voor alle duidelijkheid:Bambi is al weer vele weken zwanger.
Ik kom hier niet meer zo heel erg veel (mag mezelf gelukkig prijzen dat ik alweer 26 weken zwanger ben) maar wist niet wat ik las toen ik deze topic opende.
Ik denk dat sommige meiden (en de gene die zich aangesproken voelt....) iets genuanceerder moeten zijn in hun teksten te verwoorden.
Woorden zonder lichaamsuitdrukkingen kunnen erg hard en pijnlijk zijn.
Uiteraard mag een ieder hier een topic openen met de vragen waar zij mee bezig zijn, maar er zijn ook andere manieren om achter antwoorden te komen. (bijv. google)
Zelfs heb ik altijd meegeschreven bij forumjunkies, en in mijn periode van zwanger worden ook regelmatig klusbabes gelezen. Forumjunkies, is redelijk actief. Klusbabes is nog actiever
Dit forum is een zeer waardevolle schat aan informatie waar heel veel op terug te lezen is. Gebruik deze informatie om je eigen kennis mee te verrijken.
Meiden ik wens jullie allemaal het beste toe en ik hoop zo snel mogelijk een voorspoedige zwangerschap.
Liefs Anja,
Mv: Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-05-2008
Oja, ff voor alle duidelijkheid:Bambi is al weer vele weken zwanger.