Ik denk dat ik verkeerd vrij

Wow meiden, wat een ophef allemaal en vooral wat een op- en aanmerkingen op elkaar.
Ik kom hier niet meer zo heel erg veel (mag mezelf gelukkig prijzen dat ik alweer 26 weken zwanger ben) maar wist niet wat ik las toen ik deze topic opende.

Ik denk dat sommige meiden (en de gene die zich aangesproken voelt....) iets genuanceerder moeten zijn in hun teksten te verwoorden.
Woorden zonder lichaamsuitdrukkingen kunnen erg hard en pijnlijk zijn.

Uiteraard mag een ieder hier een topic openen met de vragen waar zij mee bezig zijn, maar er zijn ook andere manieren om achter antwoorden te komen. (bijv. google)

Zelfs heb ik altijd meegeschreven bij forumjunkies, en in mijn periode van zwanger worden ook regelmatig klusbabes gelezen. Forumjunkies, is redelijk actief. Klusbabes is nog actiever ;) Naar wat mij altijd is overgekomen is dat het topic klusbabes echt geen mensen buitensluit maar er word wel gewaardeerd (waar niet...) dat jejezelf voorstelt en zij geven in heel veel berichtjes aan dat met grote regelmaat reageren op prijs gesteld wordt. Hiervoor heb ik bewust gekozen om niet mee te schrijven (ik ken mezelf en mijn eigen drukte) maar wel hun wel en wee mee te lezen. Juist hierdoor is klusbabes een hechte groep.

Dit forum is een zeer waardevolle schat aan informatie waar heel veel op terug te lezen is. Gebruik deze informatie om je eigen kennis mee te verrijken.
Meiden ik wens jullie allemaal het beste toe en ik hoop zo snel mogelijk een voorspoedige zwangerschap.

Liefs Anja,
Mv: Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-05-2008

Oja, ff voor alle duidelijkheid:Bambi is al weer vele weken zwanger.

Anja; bedankt meid voor je woorden over ons topicje

en ik wil toch evengoed ook nog eventjes op corrine reageren hoewel zonde van mijn tijd maar goed
Corinne; jij hebt het steeds over respect naar elkaar toe, en ieder mag zijn mening geven, wat betreft Yvon die heeft al een aantal keer een topic geopend over eisprongen en vrijen en ovutesten en god weet ik veel allemaal, ik heb steeds netjes antwoord op al haar vragen gegeven die steeds op hetzelfde uitkwamen, en de rest zoals happy hebben ook vaak antwoorden en adviesen gegeven , maar naar ons idee doet ze er niks mee en ja dan kan het een keertje voorkomen dat je dus zulke antwoorden gaat krijgen
Maar jouw kat naar happy toe over dat Yvon misschien liever zwanger wil worden dan happy dat is dus totaal geen respect hebben voor iemand anders zoals jij steeds zegt dat we dat moeten hebben, Jij weet totaal de achtergrond niet van Happy, en ik kan je zeggen dat ze ontzettend graag zwanger wil worden,
Maar waar wij overvallen met yvon is het feit dat ze nog maar  5 maanden bezig is en we hebben op haar vorige topics ook steeds gezegd dat ze wel een eisprong heeft en dat je er zeker een jaar voorop moet zetten om zwanger te raken, en elk topic wat ze opende kwam hierop neer dus nog een keer het is al vele malen gezegd wat ze zou kunnen doen enz.
Ikzelf had ook liever met de eerste keer al zwanger geraakt maar ja bij mij gaat het niet vanzelf , maar als ik vragen heb dan ga ik naar het internet of bel eventueel de ha op maar met dit soort vragen die nogmaals steeds ophetzelfde uitkomen tja dan kan je discussies uitlokken, en iedereen mag zijn of haar mening geven en dat wordt gedaan maar zoals jij gaat kwetsen over dat de een misschien veel minder wil dat kan niet, ik weet niet of jij al kinderen hebt of dat je bezig bent en hoelang je bezig bent maar denk daar maar overna

Jeez wat een discussie..
OM NIKS!

Ik was hier 3 jaar geleden ook op het forum, en ik moet zeggen dat ik er toen nog nooit zoiets gevonden heb! Als die vragen je niet aanstaan lees je ze niet, en reageer je al helemaaaaaaaal niet.

Dit gaat echt nergens over.. Beetje jammer meiden..

Ik stel voor dat we allemaal, geen nare opmerkingen plaatsen. En dan niet weer komen met : als iemand een ander zijn mening niet kan respecteren bla bla bla... B.S!
Daar zitten we allemaal niet op te wachten als we een topic openen.

En je vraag gaan Googelen.. tja.. waarom is dit forum er dan? Alleen om elkaar te vragen, goh.. hoe lang ben jij al bezig? Hmm.. vind jij het ook niet zo'n lekker weertje vandaag? En jullie weten ook allemaal wel dat dat niet gaat werken, en dat het ook zekerrrr niet leuk is als je een rotopmerking krijgt als je je kwetsbaar opstelt en je vraag in de groep gooit.

Dus : Wees een beetje lief voor elkaar!

Een kus en een grote boog met hartjes,
Bren.

Ja een beetje boel uit de hand gelopen discussie hier. Er valt ook niet mee te discusieren. Waarom zou Yvon moeten googlen als dit forum er is voor alle vragen omdat er een paar meiden zat zijn van haar vragen? Dat is het onzinnigste wat ik ooit gehoord heb. Het forum is juist voor alle vragen en staat open voor iedereen om er te vragen wat degene wil.

Het lijkt nu trouwens ook niet meer om Yvon haar vragen te gaan, maar om de klusbabes en dat Corina er een opmerking over een van hen gedaan heeft. Er zijn zoveel kwetsende dingen gezegd waarom dan doordrammen over die ene opmerking van haar? Waarschijnlijk omdat  de klusbabes die persoon goed kennen en voor haar opkomen. Is ook wel logisch maar  als het andersom was geweest waren jullie ook voor Corina en Yvon opgekomen? Er zijn gewoon meerdere respectloze opmerkingen geplaatst en zoals ik al eerder gezegd heb krijg je alleen respect wanneer je zelf respect kunt opbrengen voor mensen.  

Hoi anja,

Jij verwoord het idd precies zoals het is. Iedereen kan bij de klusbabes of bij een ander topic, maar, stel jezelf voor. Zeker in ons geval wij gaan al 16 topics mee en kennen elkaar door en door. Ook voor degenen die nieuw is , is het dan een stuk gezelliger als we iets van die persoon afweten. Ben het ook met je eens dat de eerste reakties van een aantal van ons, niet op zijn plaats waren. We lieten ons op dat moment meeslepen. De ene gekke reaktie lokte de andere uit.

Linneke; als je heeeel eerlijk zou zijn, moet je toegeven dat niemand jou aanviel. jij kwam heel boos bij ons binnenvallen omdat iemand iets schreef wat jou niet aanstond. Tja, dat zal wel meer voorkomen.....Je plaatste een hele boze reaktie, terwijl niemand ook maar enig idee had wie je was. Kom binnen en zeg wie je ben, hoe jou situatie is en geef dan je mening.

Corine; vind het jammer dat je niet in staat bent om je excuus te maken want, je hebt werkelijk geen idee wat je gezegd hebt. Maar, ach aan de reaktie van jou te lezen mag dit wel he. Vind dat je op moet passen om dit wat je tegen mij gezegd hebt nogmaals tegen iemand hier op het forum te zeggen.

Meiden, maak er geen woorden meer aan vuil. Ben nu nog blijer met mn eigen clubbie wwar we gewoon open en eerlijk kunnen zijn !!! Succes met zwanger woorden allemaal .....

Happy

Sorry meissie, ik zag net je reaktie nog even en wil toch wel even zeggen dat een opmerking over vrijen niet te vergelijken is met een opmerking dat ik mn mond moet houden ( terwijl er geen verkaard woord in mijn reaktie stond ) omdat yvon liever zwanger wil worden als ik. Als ik me niet vergis heb jij er ook een tijdje over gedaan en je weet hier van niemand de achtergrond. Vind echt dat dit een onsmakelijke opmerking is> Zij weet heel mijn   achtergrond niet en weet niet wat zo n opmerking kan doen. Maar ja, laten we hopen dat jullie daar nooit achter hoeven komen !

Liefs happy

Happy, ik denk dat we de eer aan ons zelf moeten gaan houden.
Excuses zijn al gister en eergister al door ons aangeboden, en die hoeven we na alle aanvallen op ons niet terug te verwachten, laten we de meest volwassenen zijn (en dat zijn we met onze leeftijden ook ) en iedereen een fijn leven wensen,

Dikke kus en zie je zo op ons forum!!

Eeh.. Mag ik ff wat vragen?
Dat clubje waar jullie het over hebben.. Is dat een besloten clubje, waar iedereen elkaar persoonlijk kent ofzo? Of is het voor idereen bestemd? En dat moet dan klusbabes zijn?
En wat is de bedoeling trouwens van die club?
Oei dat zijn wel meerdere vragen! Hahaha..

Groetjes!

Terug
Bovenaan