Ik denk dat ik verkeerd vrij

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:34:08'));

Eet smakelijk voor de meiden die gaan eten, want we willen morgen inderdaad niks in de kranten lezen  hahaha

Ik moet nog even wachten tot het klaar is, mijn kokkie is iets speciaals aan het bereiden geloof ik.

wat voor lekkers maakt hij vandaag???? ik heb broodje gegeten, marco is op zich wel weer beter nu, maar heeft het bij een fruitsalade gehouden voor de zekerheid!
oh en ik ben vanmiddag goed geweest yvonne! 1 bakje maar goed he!

sorry corina, dan had ik jouw opmerkingen daar helemaal verkeerd begrepen.

Eetze!

AAAAAHHHHH toppie zeg, ik ben trots op je! wat goed zeg een bakje dus. Nou hopelijk is marco gauw weer beter.

Ik heb werkelijk geen idee wat ray maakt. Iets in de over met kippevleugeltjes en tomaten gevuld met gehakt. Als ie zo bezig is dan stoor ik hem niet hoor. haha het smaakt altijd lekker wat ie maakt. Maar hij moet nu ook goed voor me zorgen he?
Weet je ik kan mijn veters haast niet meer strikken joh mijn buik zit in de weg haha moet ray dan voor me doen. Op de een of andere manier krijg ik mijn benen niet omhoog?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:41:07'));

AAAAAHHHHH toppie zeg, ik ben trots op je! wat goed zeg een bakje dus. Nou hopelijk is marco gauw weer beter.

Ik heb werkelijk geen idee wat ray maakt. Iets in de over met kippevleugeltjes en tomaten gevuld met gehakt. Als ie zo bezig is dan stoor ik hem niet hoor. haha het smaakt altijd lekker wat ie maakt. Maar hij moet nu ook goed voor me zorgen he?
Weet je ik kan mijn veters haast niet meer strikken joh mijn buik zit in de weg haha moet ray dan voor me doen. Op de een of andere manier krijg ik mijn benen niet omhoog?

ooooooooh dat klinkt jammie, krijg er zo weer honger van hoor!
ja dat zei ik toch laatst al dat je straks je schoenen niet meer dicht krijgt hihi! hij doet het vast met liefde toch, t is toch zo'n poepie!!!!

Ja hij is poepie hoor! Zorgt goed voor ons beiden. Hihi maar je zult donderdag wel zien hoe ik eruit zie! Je bent vast. Hey het ruikt ook jammie hoor.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:48:31'));

Ja hij is poepie hoor! Zorgt goed voor ons beiden. Hihi maar je zult donderdag wel zien hoe ik eruit zie! Je bent vast. Hey het ruikt ook jammie hoor.

Ja ben echt mega benieuwd of je echt zo mega gegroeid bent sinds vorige keer! toen had je al een flinke buik he! hihi!! voel je m nu aan de buitenkant ook goed schoppen? want dan moet hij ook even naar mij schoppen hoor, vind ik zo leuk!!!!

Ja hoor haha dat is geen probleem want de kleine is net als pappie, s avonds en s nachts actiefmaar s morgens ho maar. Haha het zal wel lukken hoor.
Moet ie even aan tante Suus laten zien dat ie er is he? Ik zeg maar ie want anders moet de hele tijd hij/zij tikken hahaha

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:54:23'));

Ja hoor haha dat is geen probleem want de kleine is net als pappie, s avonds en s nachts actiefmaar s morgens ho maar. Haha het zal wel lukken hoor.
Moet ie even aan tante Suus laten zien dat ie er is he? Ik zeg maar ie want anders moet de hele tijd hij/zij tikken hahaha

hahahahahahahahahahahaha tante suus! ja super TROTSE tante suus dan hoor! en je mag gewoon hij typen hoor, want ik weet zeker dat het een jongetje word hoor!
dus hij gaat op zn paps lijken! nou   hopen dat ie dan net zo lief voor je zal zijn en ook net zo goed kan koken later he!

Terug
Bovenaan