Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hallo Sas! Ja dat liedje zijn we al zat, maar het schrijven hier nog niet hoor haha.

Liefs Yvonne

DAnk je wel lieve meiden ....alles verder goed met jullie ????

Kus happy

Hallo meiden! Hoe gaat het met jullie?

Happy, hoe gaat het met je vader? Hopelijk is alles goed verlopen met hem!

Ben even niet geweest, nogal druk gehad met werk. Verder gaat het goed hoor. De kleine schopt nog steeds  regelmatig hier!

Nou veel liefs Yvonne

Hoi,

Je hoort idd wel eens fabbeltjes wat er van waar is weet ik ook niet precies maar om met je benen in de lucht te liggen lijkt me ook niet nodig hoor haha.
Overigens is het wel zo dat je idd niet meteen naar de wc moet rennen geloof ik...

succes meid,en idd misschien is een ovulatie test wat voor je.

liefs nice

Hoi yvon,

Met mn vder is gelukkig alles goed gegaan. De arts belde ons direct na de operatie dat het goed was velopen en dat zijn lichaam verder schoon was !!!!! Beter nieuws hadden we niet kunnen krijgen......Lief dat je er naar vraagt........

Geniet jij maar lekker van je frummeltje meis. Moet nu vliegen anders kom ik te laat. Tot later

Kus happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2008 07:56:25'));

Hoi yvon,

Met mn vder is gelukkig alles goed gegaan. De arts belde ons direct na de operatie dat het goed was velopen en dat zijn lichaam verder schoon was !!!!! Beter nieuws hadden we niet kunnen krijgen......Lief dat je er naar vraagt........

Geniet jij maar lekker van je frummeltje meis. Moet nu vliegen anders kom ik te laat. Tot later

Kus happy

Hallo Happy! Geweldig nieuws zeg!!! Echt helemaal super! Ben echt blij voor je zeg. Dat is een geruststelling he? Hadden we bij mijn vader na de operatie net zo. Nou doe kalm aan en ik hoop dat je bloeddruk niet onhoog is gegaan na deze spannende week!

Liefs Yvonne

Hey yvon, mag nu officieel weer aan de klus !!!!!!! Pfffff eindelijk, mn bloeddruk was prima !!!! Zal er eens flink tegenaan gaan deze maand haha. Moet vliegen moet naar mn werk ......Allles goed met jou en je frummel? Fijn weekend iig...

Liefs happy

Hey Happy! Super zeg! Flink klussen hoor! Zit je al ver in je cyclus?
Nou in iedere geval jij ook een  fijn (klus)weekend !

Hier gaat ie ook goed, de beeb is niet stil te krijgen hoor! Trappelt aan een stuk door, als het dan een ochtend rustig is maak ik me ook weer zorgen haha maar ach dat hoort erbij he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan