Ik denk dat ik verkeerd vrij

graag gedaan happy, mag ook gezegt worden als het zo is toch...succes en slaap lekker meis!!

Hahaha meiden! Gaat ie lekker hier? Nou slaap lekker allemaal!

EN droom maar lekker over konijntjes met vliegjes op hun neus hahaha.

liefs Yvonne

hallo hier, ik ben kruimels van de klusbabes en wilde ook nog even laten weten dat ik ook vrede wil sluiten met jullie.
ik heb ook in het begin van het verhaaltje een keer gereageert en wil me dus ook van mijn goede kant laten zien en sorry zeggen voor al die lelijke woorden die er gezegd zijn!
ik heb alleen echt mijn twijfels over corine, dus dat laat ik even in het midden.....
meiden, iedereen heel veel succes met zwanger worden of heel veel genot bij het zwanger zijn.
groetjes kruimels

Dank je kruimels! Jij ook hoor en ik ben blij dat alles nu weer oke is hier.

Liefs Yvonne

Goeiemorgen meiden, verschrikkelijk zeg, krijg dat lieve kleine konijntje niet meer uit mn hoofd haha

Fijne dag ....

Liefs happy

nou ja zeggggggggg.KRUIMELTJE en anderen jullie moeten echt even goed LEZEN ben al tig berichten terug bezig om vrede te sluiten,blijk baar kunnen jullie het toch weer niet laten om WEER iemand te treiteren!

En yvonne.en suusle dit was toch ook de opzet van jullie geweest om vrede te sluiten,juist omdat IK diegene was die het meest met hun een discussie heb gehad,en jij yvonne was het zeker met mij eens als je even een paar pagina;'s terug leest.
(even in het kort wat jij gezegd had yvonne;CORINA kwam alleen maar op voor yvon81,dus nu is zij nieuwe slachtoffer?)

ik ben diep te leurgesteld in mensen zoals jullie

en oj yvonne en suusle als je even op hun pagina's leest dan weet je dat hun er geen barst van menen over het vrede sluiten,en ik wordt daar tig pagina's terug ook nog eens flink uit gescholden.VREDE he was het toch?

Terug
Bovenaan