Ik doe gewoon even heel zielig.....

Hallo allemaal.
Ik ben Tygo, ik ben geboren op 31 augustus van vorig jaar. Volgens mijn pappa en mamma doe ik het heel goed. Ook bij dat gebouwtje waar ik steeds van die enge prikjes heb gekregen zeggen ze dat ik goed groei enzo. Pappa en mamma zeggen steeds dat ik het mooiste mannetje op de wereld ben, dus dat geloof ik dan maar.
Sinds een paar dagen heb ik wat nieuws geleerd. Pappa en mamma waren hier al een beetje op voorbereid omdat veel vriendjes en vriendinnetjes van mijn leeftijd (ik ben al bijn 5 en een halve maand) dit ook soms gaan doen.
Als ik mijn zin niet krijg, doe ik gewoon of ik heeeeeeel zielig ben. Ik zet het dan op een hartverscheurend huilen. Net alsof ik me ineens heel zeer heb gedaan. Ik moet zeggen, het werkte in het begin heel goed. Pappa of mamma kwam direct kijken wat er met mij aan de hand was, en dat vond ik leuk!!! Toen moest ik direct weer lachen. Nu komen ze niet elke keer meer kijken als ik een keel opzet. Als ik uit bed wil, of als ik per ongeluk op mijin buik ben gedraaid en ik mijn arm er niet onder weg kan krijgen, of als ik gewoon geen zin heb aan mijn fruithapje. Zullen ze me een beetje in de gaten krijgen dan? Pffff ouders, dààr zat ook geen handleiding bij toen ik ter wereld kwam.
Groetjes van Tygo zv happyM

hihi..

Hallo Tygo!
Mijn naam is Evi en ik ben ook 5,5 maand oud.
Ben blij dat jij er over begint, want heeeeee.... hier hetzelfde!
Ikke maar brullen, brullen, brullen! En om nou te zeggen dat mama net zoals eerst heel snel naar me toe komt.... nee!
Maar, k geef het nog niet op hoor, ik blijf brullen, hoe harder hoe beter! En sip kijken, heb je dat al geprobeerd???
Succes hoor en laat me weten wat wel werkt bij jou!
Dikke kus van je leeftijdgenootje!

gnagna, ik ben Marissa, nu 6,5 maand oud en mijn papa en mama trappen er ook steeds weer in. Als ik in de box lig en iik even geen zin meer heb om met mijn knuffels te spelen dan  ga ik lekker huilen. En dan wordt ik weer helemaal blij want dan komt mama altijd even kijken waarom ik huil . En als ik mama dan weer zie, zet ik mijn bigsmile op. Gelukkig wordt ze nooit boos, want ik ben ook zo onweerstaanbaar als ik mijn bigsmile opzet.

Hee Marissa en Evi,
Die pruillip kan ik ook hoor!!!! En inclusief de dikke tranen. Ik hoop dat pappa en mamma nog maar lang in ons "trucje" trappen hahahaha.
Groetjes van Tygo

hey evi tygo en marissa
weet je wat ook leuk is spetterenen bellen blazen,  zodat je lekker nat wordt dan komen ze je een schoon truitje geven. en lekker hardt brullen tot dat er inderdaad een kopje om de deur komt kijken en dan lachen maar.
groetjes iris 4.5maanden

Hoi leeftijdsgenootjes weet je wat ook een goeie is. Heel hard gaan huilen als je in de box ligt. En dan op het moment dat er net iemand binnekomt. Gegarandeerd dat je dan wel door iemand opgepakt wordt. Dat ik daarvoor lekker lag te spelen dat hoeft natuurlijk niemand te weten. Is ons geheimpje.

Liefs tess

Hee leeftijdsgenootjes!
Weet je wat ook leuk is: hoesten!
Toen ik zo verkouden was was ik echt zielig, als ik nou gewoon aandacht wil ga ik even hoesten, werkt goed joh!!

Matthijs, 5,5 maand

Hee zeg, wat hebben julie allemaal een goeie ideeën. Ik heb nog een goede tip voor als jen niet meer in het badje wilt, maar in plaats darvan met pappa of mamma onder de douche. Als ze je in bad willen doen, ga je lekker heeeeeel hard met je armen en benen zwaaien, schoppen entrappelen. Zodat de hele badkamer kletsnat is en mamma met haar natte sokken probeert de badkamer/slaapkamer te sparen. Als je dat maar vaak genoeg doe, zijn ze er vanzelf heel flauw van en doen ze je wel onder de douche. En wat is er nou leuker dat enorm met water spatten... Niks toch??
Groet Tygo

Terug
Bovenaan