Ik doe gewoon even heel zielig.....

Ja!!! kwijlen kan ik ook erg goed! Ik vind het wel vreemd dat ze dan meteen een doekje gaan pakken! Maar goed, soms snap ik toch niks van die "grote mensen".

hahahahahaha, o   o     o wat HERKENBAAR!!!!!!!!!

Vooral die natte kussen en dat kwijlen!!!!

trouwens weten jullie wat je ook eens moet proeven het bad water uit de emmer waar ik wel eens in zit. alleen gaat dat niet zo goed omdat mama's hand er voor zit.
of de vingers van mam en pap is weer eens wat anders dan melk en fruit

Hahahaha dan heb ik er ook nog eentje....
Als ik bij mijn oma ben, ga ik haar altijd even plagen. Ik ga dan ineens
heeeeeeeeeel hard huilen zodat mijn oma denkt dat ik haar niet meer
leuk vindt. dan gaat ze allemaal gekke dingen doen, maar dat werkt
natuurlijk niet bij mij, dus dan krijg ik mijn fles lekker een stuk eerder...
Hihi die maffe oma van mij! Als ik klaar ben met plagen lach ik altijd wel
even naar haar. Ze moet natuurlijk niet echt denken dat ik haar niet meer
leuk vind...

Enne, dat haren trekken is ook leuk. Eerst worden ze een beetje boos,
maar als je dan heel hard gaat lachen, is het weer goed en krijg je een
extra knuffel als je loslaat....

Nou allemaal, alle tips zijn welkom he
Liefs Stef

Nou, bij mij thuis werkt dat hoesten heel erg goed. Klinkt echt leuk! Ik mankeer niets hoor, maar het geluidje is gewoon leuk. Gillen vind ik ook leuk, maar daar komen ze niet meer voor. Ik hoor ze wel altijd lachen op de achtergrond, dus ik heb dan wel de aandacht.
En dat van die haren, dat vond ik ook heel leuk, totdat mamma onder de douche vandaan met haar natte haren boven me kwam hangen. GATSIE!! dat voelt vies! Koud en nat. Dat hoef ik niet meer hoor. Ik ga nu voor opa's bril, die is lekker duur, ik ben toch hun eerste kleinkind, dus ze vinden me toch wel lief.
Ik zal binnenkort dat huilen eens proberen. Eigenlijk huil ik nooit, dus ik denk dat dat wel zal gaan werken.
Sterkte allemaal met jullie ouders!
Liefs van Kian

Hoi!!!
Hier is Evi nog eventjes...
Wat ik helemaal vergeet te vertellen en wat zo'n giller is....!

Als ik heeeeeerlijk gegeten heb (afhankelijk hoe mij bui is,-drink ik mijn flesje helemaal op- of  in slaap sukkelen- of brullen dat ik niet verder meer wil eten) dan lukt het mij om een hele plons melk op een onverwacht moment in mama's boezem te spugen... PRECIES ERTUSSEN!
Echt proberen hoor! Zo een giller!

En vannacht ook weer vreselijk gelachen, het is een uurtje of 1 en ik ga lekker liggen kletsen, steeeeds harder.... steeeeeeeds harder. Doorslapen??? Ja dat kan ik wel maar vannacht even niet! Heee, ze horen me niet. En toen ben ik heel hard gaan brullen. Krijsen, gillen alles!
Mooi, mama komt me halen, maar ik heb ook honger hoor! Zo om  2 uur in de nacht heb ik toen ook nog  een flesje gedronken!
En vanochtend om 6 uur.....! NOG EEN KEER DIEZELFDE TRUC!
Doen hoor, lieve vriendjes en vriendinnetjes van het forum!
Mama is met kringen onder haar ogen naar het werk gegaan (want ik was overdag ook lekker aan het jengelen....)

Kusje van Evi!!

Weet je wat ook zo leuk is? Mijn mama heeft lange haren en natuurlijk trek ik daaraan, maar de laatste tijd hou ik ze heeeel goed vast en ga ik proberen te staan!
Alleen jammer dat mama telkens weer haar haren uit mijn handjes haalt wanneer ik dat probeer!

Groetjes Hjerre

Hey kleine donderstenen, hier de mama van Marissa. Willen jullie elkaar niet zo opstoken. Marissa kwijlt nu in me gezicht als we vliegtuigje spelen, sputtert en blaast bellen (ook tijdens het eten), trekt aan mijn haar, wordt wakker als haar mama wil gaan slapen overdag  en vindt gillen ook een van haar favoriete bezigheden.
Jullie worden BEDANKT!

(maarree.... het is allemaal wel erg grappig, moet er erg om lachen).

Terug
Bovenaan