Ik doe gewoon even heel zielig.....

Haha dat zijn goeie ideeen.
Mijn mama trapt niet meer in het aandachthuiltje van mij....
Nee weet je wat ze doet als ik, net alsof, heel zielig huil, gaat mama net doen alsof ze ook zielig huilt.
Dan denk ik die spoort niet en dan stop ik er maar mee, want het is af en toe net katten gejank.
Wat ook leuk is, je speen of speelgoed of knuffels steeds op de grond gooien dan pakken ze het steeds weer voor je op.

Das zooooo leuk

Kus Yoëll ( oh nee papa en mama noemen me boefje)

Lieve vriendjes,

Wat een goede ideeën hebben jullie allemaal.

Maar ik heb nog wel een vraagje. Worden jullie ook steeds in bed gelegd? Blijkbaar denkt mama dat ik steeds moe ben ofzo. Maar goed, als ik geen zin heb om te slapen, ga ik lekker tegen m'n knuffeltje praten, en als ik dat zat ben, ga ik gewoon huilen, dan komt mama me vanzelf wel weer ophalen. Ik vind het beneden veel gezelliger, want daar zijn m'n grote zussen ook en die willen meestal wel met me spelen!

Als jullie nog meer ideeën hebben om papa en mama bezig te houden, dan hoor ik het wel!

Kusje van Marin (dv mamamiep)

Ja, ja, ja ik kan dat ook allemaal en ik vind dat zooooo leuk! Ik ben alweer 7 maanden en mijn mama trapt er nog steeds in hahahaha, alleen haalt ze me dan niet uit mijn bedje of box wanneer ik zo sippig doe. Nee hoor, mijn mama denkt dan altijd dat ik een speentje wil, echt niet, die floep ik gewoon weer op de grond en dan ga ik weer lekker huilen...en dan komt mama weer met dat speentje.....floep op de grond...weer huilen...speentje....floep. Dat is toch zoo'n leuk spelletje....Moeten jullie ook eens proberen joh!

Groetjes Hjerre

Hi mama's,
Wat zijn jullie grappig!!!
Ik doe iets heel leuks, ik gil sinds een aantal dagen, echt heel hard.
Zo hard dat mama altijd heel hard moet lachen, natuurlijk lach ik dan ook en dan doe ik het nog eens.
Soms kijk ik er wel raar bij, wat een geluid kan ik produceren als meisje van 18 weken, hè?!
Ook huilen doe ik goed, en als  mama me dan oppakt is het weer goed, ik vind het gewoon leuk als mijn mama mij vasthoudt, gelukkig doet ze dat dan ook.
Ook zingen met mijn papa vind ik erg leuk, papa zingt dan en ik ga er dan door heen gillen.
Ik heb vanochtend en vanmiddag mijn mama heel hard gebeten en als mama dan boos kijkt ga ik heel hard lachen, dan verschijnt die boze blik en kan ik even later weer mama's tepels rood bijten.
X

Hallo allemaal, bedankt voor de tips!!!!!!
Ik geloof dat ik toch iets te braaf ben, zal maar snel eens iets gaan uitproberen.
Mijn papa en mama zijn heel lief maar ik vind mijn mama net iets liever, heb ook het liefste dan zij me eten geeft, hebben jullie dat ook ??
Nou ik laat wel weten of jullie tipd gaan werken.

dikke kussen -ik geef lekkere natte!- van Linde.

Hoi ,

Ik ben nikita en ben 6,5 maand bijna en dat huilen en zielig doen dat hielp bij papa en mama niet meer.
Toen ben ik maar gaan   gillen , maar ook hier trappen ze niet zo snel meer in.
Dat gillen vind ik wel steeds leuker worden met name als ik mijn frustratie kwijt wil als iets niet meteen lukt.
Zijn jullie al op babyzwemmen geweest?
Ik wel na een hele tijd ziek te zijn geweest kon ik weer.
Het was heel leuk , mijn achternichtje Iris van 5,5 maand vond het ook leuk , maar die moet op een wachtlijst , omdat er op zondag geen plek meer was.
Dat is wel jammer.
Wat wel leuk was is dat papa mee ging zwemmen en dat vond hij zo leuk dat mama niet meer mocht van hem.
Maar dat vond ze niet zo erg , ze vind het juist leuk.
Wat ook leuk is is dat wij carnaval hebben hier in Bergen op Zoom.
Iedere zondagmiddag mag ik mee.
Wij hebben hier als motto Vastenavond....wat een sprookje.
We gaan aankomende vrijdag neer een sprookjeswandeling in de stad.
Ik ben benieuwd.

Groetjes Nikita Veraart en mama Jessica Veraart

O ja, wat ik ook heel leuk vind is om bij iedereen aan de haren te trekken. Moeten jullie ook eens proberen. Is leuk joh! Gaan ze heel hard AUW roepen. Bij mij werkt het bij mama het best, want haar haren zijn iets langer, daar kan ik me goed aan vasthouden!

Terug
Bovenaan