Ik durf het nu wel te zeggen........ ZWANGER!!

A

Anoniem

Guest
Ja ik ben echt zwanger!!! Eindelijk..!!

Na twee testen met een positief resultaat geloof ik het nu wel!! Ik ben zwanger, wat een wonder!

We waren inmiddels dertien maanden bezig, sinds vorig jaar februari. Eigenlijk hebben we een jaar voor niets geprobeerd want ik had geen eisprong, maar daar is de gyn eind januari achter gekomen, daarna medicijnen veranderd waardoor ik wel een eisprong kreeg en nu dus "vrij snel" zwanger! Wat zou het toch fijn zijn als veel meer mensen snel doorverwezen werden naar de gyn ofzo.. Dat had ons ook een jaartje gescheeld, maar goed.. Achteraf ook beter gezien werk en woning enzo..!

Ik vind het nog wel een beetje onwerkelijk en moet er nog even aan wennen.. Maar ben super blij!!!  Het schiet telkens door mn hoofd: "Ik ben toch echt zwanger..!" Geweldig!

Iedereen succes en ik hoop dat er veel zwangeren bijkomen!!
Liefs Anne!!

Hey,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten.

Gr Fruit Girl 19,3 wk

hoi

he wat goed nieuws zeg gefeliciteerd en geniet ervan he ,je hebt er zolang op moeten wachten.echt leuk voor jullie gr wendy 4wk+4 dagen

hallo anne

wat geweldig voor jullie zeg ik wens je een goede zwangerschap toe en geniet er van

groetjes geluk 1

He euhm,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig na 13 maanden w8. Geniet ervan!!!

Vraagje....wij zijn nu 12 maanden bezig...hoe kwam de arts erachter dat je geen eisprong had???

Hoop dat je me kunt helpen. Ben al wel 2 maanden aan het tempen en ovu testen 'zeggen' ook dat ik een eisprong heb, Maar kan ik daar op vertrouwen?

Knufje

Yes! goed zeg!
Zoals je al eerder zei.. waarschijnlijk wel.. maar nu dus helemaal zeker.
Proficiat met je goede nieuws en geniet er maar lekker van samen!!
groetjes, lieke

heey anne!!!

Wat lees ik nou joh, gefeliciteerd echt super tof meid, geniet ervan....
En voel je al iets?

liefs kim

heey anne,

ik ben er weer  whahahaha.....

Ik heb effe een vraag  he!!
Ik heb afgelopen woensdag nu dus bijna een week geleden de eisprong gehad, maar ik voel me zow raar een raar gevoel onderin mijn buik en afscheiding heb ik als ik een zwart broekje aan heb is het helemaal wit erin, huh? dat heb ik nooit zo erg. en voel me niet echt lekker en heeel moe. wanneer kan je het voelen als je zwanger bent?
En waneer is meestal een innestelling?
Ojah en ik heb heel wazig zicht, ik zie helemaal niet scherp daar heb ik nooit last van, maar ik heb ook lenzen...
Kan jij me misschien helpen

liefs kim

Terug
Bovenaan