Ik durf het nu wel te zeggen........ ZWANGER!!

Echt helemaal super voor je!!! van Harte en geniet er van.
Liefs,
Pebbles

Lieve Anne,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het haast niet durft te geloven. Ik kwam je zo af en toe tegen op het forum en wist dat jij ook al een tijd bezig was. Toen ik je onderwerp zag moest ik even kijken. Wat heerlijk voor je!
Geniet ervan met z'n tweeen.

xx
Dile

Hi meid,

GEFELICITEERD!!!! Ik spreek je wel op het volgende forum!

groetjes,

Danielle, ruim 4 weken zwanger, 1ste kindje

Hoi Euhm,

Van harte gefeliciteerd en nu saampjes lekker genieten!!! (Het  geeft ons weer power, we zijn vanaf juli bezig.)

Liefs Lientje

gefeliciteerd, er is niets mooiers dan voelen hoe er een klein mensje in je groeid. geniet er maar van, die 9 maanden zijn zo voorbij.   groejes julika

Hey
Ik ben heel erg blij voor je. Na alle problemen met je schildklier. Zoals je weet is die van mij ook net weggenomen. Mijn dosis bleek ineens goed te zijn. Was ook dadelijk zwanger, maar spijtig genoeg een mk. Maar ik wil je alvast gerusstellen. Het had absoluut niets met de schildklier te maken. Geniet ervan meid, je verdient het. Bij jou gaat het gewoon goed, ik voel het. Ik ben zo blij voor je
Heel veel knuffels van mamasita

Lieve meiden!
Wat een ontzettend leuke reacties!! Heeeeel lief!!!

En mamasita, ik heb het gelezen dat je helaas weer terug bent op dit forum, wat erg voor je! Ik hoop dat het snel weer goed zal gaan!! Hoe is je operatie verlopen eigenlijk, geen last meer van?

Ik voel me apart hoor... Heel raar om te weten dat er iets in mijn buik groeit! Ik hoop echt dat het goed zal gaan allemaal!! Donderdag gelukkig meteen een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe ver enzo... Spannend hoor..

Meiden onwijs bedankt! Leuk dat jullie zo reageren!
Thanx!
Liefs Anne!

Terug
Bovenaan