Ik ga iets voor mezelf doen!!!

Hoi,

Ik ben van plan om iets voor mezelf te doen.

Ik heb mezelf opgegeven voor de multi-culti modellenwedstrijd van Flair! Ook heb ik woensdag een Afspraak met iemand van de MEE (MEE ondersteunt mensen in het leven met een beperking) om alles op een rijtje te zetten en om uit te zoeken of ik mijn studie weer wil oppakken of dat ik wil werken.

hebben jullie Naast werken ook iets voor jullie zelf gedaan sinds de geboorte van jullie kindje?

Veel liefs

Wat goed van je! Ik merk dat ik nu weer enigszins een beetje aan mezelf toe kom. Ben afgelopen week weer voor het eerst gaan volleyballen, heerlijk.....
Wel heb  ik me voor mijn fitness per vandaag afgemeld, want ik kon al 4 weken niet gaan en daar is het me toch te kostbaar voor. Ook vond ik het niet leuk genoeg om dan een oppas te gaan regelen. En zo kan papa lief op die avond ook gaan sporten als hij wil.
Verder ben ik binnen mijn werk van functie veranderd en daar komen de nodige cursussen bij, dus uitdaging genoeg. Wel leuk om weer eens wat hersengymnastiek te doen, na maanden thuis en alleen maar babygedoe.
Groetjes Veerle

Ik probeer Arjun altijd mee te nemen als ik een afspraak heb. Ik heb elke week fysiotherapie en ik moet regelmatig naar het ziekenhuis.
Ik hoop binnenkort ook ergotherapie te krijgen ivm de verzorging van Arjun.

Maarja fittness is natuurlijk heel wat anders.

Heej,
we zitten tegelijk te forummen, zie je dat.... grappig. Ik neem Quinn naar dat soort dingen ook gewoon mee hoor. Laatst is hij meegeweest naar de tandarts. Jong geleerd is oud gedaan he! Maar lekker ongestoord sporten dat gaat niet met die kleine en ze zien me daar al aankomen trouwens. Dat zwemmen is trouwens perfect geregeld. Dat doe ik met mijn zusje en moeder en mijn vader gaat dan met Quinn wandelen. Super.
Groetjes Veerle

ja haha zeker grappig.
Ik merk dat ik de lattste tijd veel met mezelf bezig ben... Woensdag 6 juni is de finale van de mis(s)verkiezing. Ik had daar ook wel graag aan mee willen doen, maar met mijn zwangerschap en baby is dat niet mogelijk. Maar als ze het volgend jaar weer doen, ga ik mezelf opgeven.

Ik wil graag iets doen waardoor het leven voor mensen met een beperking beter wordt. Ik heb daar ervaring mee en sinds mijn zwangerschap en Arjun, heb ik nog meer redenen om dat te verbeteren.

Wat voor werk doe je?

Goed dat je wat voor jezelf gaat doen!

Ik ben momenteel thuisblijfmoeder. heb al wel gesolliciteerd, maar er waren 155 mensen die ook die baan als juf wilden hebben dus ... niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Dat geeft wel aan hoe krap de arbeidsmarkt is hier in het noorden...

Marielle kreeg de fles en toen kon ik gaan en staan waar ik wilde. Iemand anders kon dan wel een voeding geven.
Nu geef ik de borst en ik kan bijna niet eens naar de kerk ofzo. Vind dat nu na ruim 4 maanden wel een hele opgave hoor! Soms twijfel ik wel of ik dan toch maar moet stoppen met de borstvoeding, maar het loopt zo goed, dat ik dat ook wel weer jammer zou vinden. Dus nog even doorzetten dan voor mij en wachten tot het melkdrinken minder wordt. Dan ga ik weer dingen voor mezelf doen.

hey lovely-rose,wat leuk!je hebt wel lef hoor,een modellenwedstrijd.mij niet gezien
ik heb een verzorgpaard en ik was vastbesloten na de bevalling toch 2 keer in de week te gaan rijden en tutten.want dat is toch wel mn lust en mn leven.en dat is gelukt.al sinds 4 weken na de bevalling rij ik 2 keer per week.
groetjes kari

Hoi,
ik ben benieuwd of we je dan binnenkort in de Flair zien   trouwens. Heb gisteren nog een reportage gezien van miss 2006. Echt goed wat die allemaal deed. Ze hield zich vooral bezig met het toegankelijker maken van het openbaar vervoer.
Je vroeg wat voor werk ik doe... ik geef hulpverlening aan kinderen en hun ouders. Best een pittige job, maar wel leuk. Het is steeds weer een uitdaging om te bereiken dat het goed gaat met de ontwikkeling van het kind.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan