Wat goed van jullie om iets voor jezelf te gaan doen. Ik heb helaas echt geen tijd om iets voor mezelf te gaan doen. Ik ben zelfstandig ondernemer op de markt met baby en kindermode. Ik werl 2 ochtenden in de week. Daarnaast werk ik in het siezoen elke zondag op braderien. Ook heb ik een eigen website voor mijn kleding. Daar werk ik ook elke dag aan. Dat is een hele opgave.
Echt tijd heb ik dus niet. Maar....... mijn man en ik gaan in september wel naar een rock 'n' roll meeting. En in December hebben we een concert van The rubettes, sweet, smokey, alvin stardust en dave edmunds.
Allemaal jaren 70 artiesten.
Wij hebben als hobbie rock 'n ' roll muziek en vw kevers. Deze hobbie's willen we een beetje houden. Voor de rest hebben we geen tijd.
Groetjes Linda
Echt tijd heb ik dus niet. Maar....... mijn man en ik gaan in september wel naar een rock 'n' roll meeting. En in December hebben we een concert van The rubettes, sweet, smokey, alvin stardust en dave edmunds.
Allemaal jaren 70 artiesten.
Wij hebben als hobbie rock 'n ' roll muziek en vw kevers. Deze hobbie's willen we een beetje houden. Voor de rest hebben we geen tijd.
Groetjes Linda