Ik ga iets voor mezelf doen!!!

ik doe zeker wat voor mij zelf, iedere zaterdag middag is nu papa dag, want dan gaat mama lekker voetballen met de meiden!!!

toen de kleine 5 weken was, kon ik nog niet eens zittn ivb met een probleem met mijn stuit en bekken. nu is die kleine 9 weken en ben ik alweer twee weken aan het voetballen........ heerlijk, ik ben zo blij dat ik in de twee weekjes toch nog volledig hersteld ben.

ik doe normaal zoveel van hardlopen mountainbiken voetballen, skeaten noem maar op toen ik nog niet eens kon zitten en liggen dacht ik echt dat het nooit meer goed zou komen, maar gelukkig is het toch goed gekomen....

@Lovely-Rose : Succes! Wat goed dat je zo bewust bezig bent. Klinkt misschien een beetje vaag, maar je snapt wellicht wat ik bedoel! Zet hem op!

@ Anne Fien: Voetballlen, stoer! Ben jij die met die lange haren in het midden dan? Voetbal je al lang?

Groetjes Dionne

ja ik ben de midelste, ik voetbal al ruim 14 jaar!! eerder bij de jongens. maar nu hebben we al een geruime tijd een dames team, echt heel erg gezellig en leuk.

Hallo allemaal,

wat leuk om te lezen wat jullie doen naast werk en kind.
Een modellenwedtsrijd, dapper joh! Mij niet gezien, hihi, veelste eng.

Ik doe naast het werk (over 4 weken weer beginnen) een deeltijdstudie. Was vol goede moed dat dat wel ging lukken. Ben ik nog steeds wel, maar t is toch iets moeilijker dan gedacht. Het vergt  behoorlijk wat discipline. Hopelijk zit ik er snel weer in, want  voor de bevalling vond ik het erg leuk om te doen!    

Jeetje, náást werken... Mijn werk is ook wel een beetje mijn hobby (onderwijs), dus dat doe ik met veel plezier. Verder ben ik dol op lezen en als ik in een goed boek zit, roep ik ook wel eens naar mijn man dat hij Esther nu een uurtje mag hebben zodat ik door kan lezen... Ik wandel graag en dat doe ik met Esther. Ik ga graag met vrienden op stap of naar het theater en dat heb ik ook al een paar keer gedaan.
En over een maand ga ik een weekendje weg met een goede vriend, een stedentripje. Krijg nu al buikpijn als ik eraan denk, 2 nachten zonder mijn meisje! Maar het zal ook wel fijn zijn, 2 dagen even alleen maar Eveline zijn.

Enne...Angeline, gewoon verhuizen hoor! Hier in de randstad zitten we te springen om mensen. Wij zoeken nog iemand bij levensbeschouwing! Ze zijn misschien iets ouder dan je gewend bent, maar 16-jarigen zijn ook schattig hoor!

Groetjes,

Eveline

, alleen ... een Fries zet je niet zomaar in de randstad neer denk ik.... ik heb 10 jaar in Ede gewoond en had toch erg heimwee. Ben blij dat ik weer in Friesland woon  . Wel heel erg vervelend dat de economie hier zo slecht is. Heb er een goeie baan voor opgegeven en mijn man heeft er hier een slechte baan voor teruggekregen. Verhuizen naar een economisch beter gebied ligt dus wel in de opties voor komend jaar  .  

Hoi meiden

Ik ga in september weer beginnen met naailes, kan ik allemaal leuke dingen voor mijn zoon maken en het is gewoon erg gezellig.
Daarnaast heb ik een eigen pony waar ik elke dag heen ga en een verzorg pony die ik op vrijdag rij.
Mijn eigen pony gaat in juli weg want het is best zwaar en duur met zo'n kleine.
Ook werk ik nog 2 dagen in de week.
Ik heb wel geluk hoor want Thijs is een makkelijk kind en kan ik best even mee naar de paarden nemen.

Groetjes Noomie

Terug
Bovenaan