ik ga nu beginnen

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste keer dat ik hier schrijf.
Zoals jullie allemaal willen mijn man en ik heel graag zwanger worden.
We zijn 3 weken geleden getrouwd en zijn hard aan het oefenen,hihi.
Wie heeft er nog tips voor  ons?
        liefs wonderwensje

Hoi wonderwensje,

Nog gefeliciteerd met je bruiloft en welkom op de site. Er is een boel advies en gezelligheid te vinden op dit forum. Succes met zwanger worden.

Groetjes,

Sara

Hoi Wonderwensje,

Spannend allemaal he?

Wij zijn twee jaar getrouwd en zijn nu bezig met de 3e ronde, 12 aug is mijn NOD dus het wordt weer spannend...

Groetjes miekje

Hallo Wonderwensje,

Wij zijn ook aan het oefenen en gaan deze maand voor de eerste ronde... tja, tips. Ik weet het ook niet, je vindt één en ander op internet maar of dat allemaal klopt weet ik ook niet. De dingen die ik vaker terugheb gelezen zijn:  ga 30 minuten na  'de klusactiviteit' pas na het toilet, dus voor het klussen... even een plasje plegen. Je leest ook benen omhoog, 1 minuut na het 'klussen' nog even niet 'ontkoppelen'.

Ook hoor je dat je beter om de dag kan klussen dan iedere dag... maar of het allemaal waar is... ik weet het echt niet. Voor ons is het ook het eerste kindje en de eerste ronde dus allemaal even uitvogelen.

Heb jij nog tips?

Groetjes,
Miepzzz

Hey Meis,

Hartstikke leuk hoor dat jullie ook gaan beginnen. Wij zijn inmiddels al we weer in ronde 15 beland en ben nu aan het wachten of mijn ongi op komt zetten uiteraard hoop ik het natuurlijk niet maar heb er weinig goede hoop op.

En er zijn heel veel verhalen en ervaringen op dit forum en het is gewoon heel fijn om dingen van je af te schrijven of je ervaringen te delen.

Dus heel gezellig dat je hier ook verzeild bent geraakt en lekker mee gaat kletsen

Ik hoop voor je dat je snel een wondertje mee mag maken. Ben je allang gestopt met de pil of nog maar kort ik weet wel dat ik echt last had van het ontpillen maar das ook weer voor iedereen anders..

Liefs Tamaar

Halo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet niet of het raar klinkt maar jullie gebruiken afkortingen waar ik niet veel van begrijp.
Wat is NOD?
En die rondes waar jullie het over hebben zijn toch gewoon de maanden waarin je bezig bent?
Nou dan ik in mijn eerste ronde en moet van het weekend ongesteld worden (of liever niet natuurlijk).
Alhoewel ik heel nuchter ben en er vanuit ga dat het heus niet zo snel gaat gebeuren heb ik toch wel hoop.
Maar denk dat iedereen dat heeft.
Tot later!
Liefs Mij.

hoi hoi welkom op de site , zal ff uit leggen wat nod is

NOD betekent niet anders als nog niet ongesteldheids dag, dus je zou op die dag ongesteld moeten worden maar dat wil je niet dus das je nod,

dus dit weekend is je nod dus dus als je zaterdag ongesteld moet worden is je zaterdag je nod, ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt, oja en ronde 1 enzv klopt das de ronde waar je mee begint, ik ga nu ronde 9 in eigenlijk minder ma ja ik ga nu 9 de maand in, maar ik kan het niet meer tellen omdat ik heel onregelmatig ben en weinig ei sprongen heb , daar kwma ik gister achter bij de gyn, lees mijn topic KLOTE ZOOi

veel s6 verders

greetz suzette

Terug
Bovenaan