ik ga nu beginnen

Hoi wonderwensje, ( en de rest)

Hier ben ik dan weer eens... Sorry, dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Maar het was een hele "rare" week, de afgelopen week! (ben tante geworden) En eigenlijk vind het niet leuk om je het op deze manier te laten weten, maar ik ben ZWANGER!!! Ja, ik kan het zelf haast nog niet geloven... Heb heel de week testjes gedaan, en pas donderdag was hij duidelijk, alle andere keren heel licht, dus niet echt overtuigend! (en iedere keer maar weer naar de wc, enz. heel iri) Ben echt heel blij!!! Vanmorgen de huisarts gebeld, maar ik moet een afspraak gaan maken bij de verloskundige, dus dat doe ik, denk ik woensdag maar... Verder weet echt nog helemaal niemand het, dus je (jullie, voor wie dit nog meer lezen) bent echt de 1e (net als bij N.!) Dus nog even mondje op slot, en zodra we 12 weken (de echo hebben gehad, gaan we het de rest, fam. en vrienden vertellen) Wel denk ik dat we het van de week aan onze ouders gaan vertellen, want ik kan zo moeilijk mijn mond houden bij mijn moeder! (en misschien ook de broers en zussen, dat verzinnen we nog even...)
Ik ben echt voor je aan het duimen dat het deze ronde bij   jullie ook mag gaan lukken!!!! Zou, zo super zijn als we samen zwanger zijn!!! Nogmaals vind het eigenlijk niks om het je zo te melden, maarja! (het moet nog geheim blijven dus...)

Heel veel liefs, van mij!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Wat ontzettend leuk voor jullie!!!
Ik ben inmiddels weer aan het testen met de ovu testen.
Gisteren en vandaag een licht streepje dus hoop dat het morgen donkerder zal zijn.
Mag van ons nu ook eens gaan gebeuren,mijn man kan ook niet wachten tot het zover is!
Afwachten maar weer.
Hele dikke kus van mij en geef er ook 1 aan N.

Sam.  

Hallo iedereen,

@ Miepzzz Oh als je straks weer een echo krijgt is het al echt een wereld van verschil. Ik heb er 1 gehad met 7 weken toen was het ook 1 vlakje (net een boon). Daarna heb ik er 1 met 10 weken gehad en toen zag je echt de contouren   en de armpjes en beentjes waren druk aan het spartelen. Ik schrijf idd op het meiforum.   03/05 is mijn uitgerekende datum. Succes Miepzzz

@ klavertjevier. Van harte met je zwangerschap en geniet ervan.

@ wonderwensje. veel succes toegewenst.

Groetjes Tessa

Hallo alemaal!!

Ja, ik dacht, laat ik maar eens even kijken hoe het met jullie allemaal gaat!!
Met mij gaat alles goed, ben alleen een beetje misselijk de hele dag door, maar dat gaat wel weer over.
Ben vandaag precies 7 weken, en ga over 3 weken voor het eerst naar de vk. spannend, ben benieuwd naar de 1e echo!!
@miepzzz: las dat het goed met je gaat, houden zo!! wel nog spannend hé?
@tessa:bijna de grens van 12 weken voorbij... ook heel erg spannend!!
@klavertjevier:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@sam: heel veel succes, duim voor je!!
@de rest: ook jullie heel veel succes, en hoop jullie snel op het andere forum tezien!!

Nou, ga weer, want de telefoon gaat!Doeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt, voor jullie felicitaties! Kan het soms echt nog niet geloven, en kijk dan weer even naar mijn test! (ja, toch echt twee streepjes, hihi!!!)
Maar Sam, ik duim voor je en hoop echt dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!!! Wanneer, gaan jullie ook alweer op vakantie? Volgende week toch? Alvast veel plezier!
Doei doei

Hoi allemaal!

Nou!
Volgens mij ben ik de enige van ons groepje die nog niet zwanger is!
Ik ben weer volop aan het testen maar nog steeds niets.
Had van de week 2 keer een heel licht streepje maar daarna niets meer.
Zouden die testen niet bij mij werken?
Kan dat?
Ik ga zaterdag op vakantie even lekker ertussenuit.
Blijf maar hopen dat het streepje snel komt.
Hoop dat ik je hier og even blijf zien,Klaver.
Ondanks dat je al zwanger bent anders blijf ik zo zielig over,hihi.

Tot snel!
Kus mij.

Hoi hoi,

Ja, tuurlijk ik hou je in de gate... (hihi!) Maar maar welke testen heb je dan? Bij mij was het de laatste keer ook pas na 16  dagen... even volhouden...  (en gewoon om de dag klussen...)
Vorige keer  toen ik zwanger was van N. wist jij het ook als eerste, en toen konden we het er al lekker over hebben enz. dat mis ik nu  wel een beetje... dus kletsen we hier nog maar, vind je niet? Wel vind ik het nu lastig, omdat het bij jullie  nog niet zo is , maar het komt vast goed, meid!   (zo heel lang zijn jullie nog bezig, toch?)  
Nogmaals een fijne vakantie, geniet ervan! Van het weekend gaan we het  aan onze ouders vertellen, ben benieuwd naar hun reactie: heb een shirt gemaakt voor N., en doen we hem aan met de tekst: Hoera!    Ik ben stoer, ik word een grote, BROER! leuk he?  de verloskundige heb ik  nog niet te pakken gekregen, dus dat zal wel na het weekend worden.  

Liefs  van mij.  

doei doei  

Hoi Wonderwensje,

Waar ben je?
Ben erg benieuwd... Ben je ongesteld geworden???

X

Terug
Bovenaan