ik ga nu beginnen

Hoi miepz,wat grappig dat je die procenten hebt uitgezocht!
En 30 % is niet zoveel maar wat zou het geweldig zijn als wij daarbij horen.
We gaan ons best doen,toch?

Hallo Wonderwensje,

Ja, tis te hopen, ik vond 60% in het eerste half jaar nog best veel, maar hoop natuurlijk dat we allemaal bij die 30% horen.

Heb vannacht gewoon gedroomd dat ik zwanger was en dat ik helemaal geen babykamertje en spulletjes had... haha, echt erg...

Groetjes,

Hoi wonderwensje,

De enige tip die ik je kan geven is: Geniet van het klussen en maak er geen moeten van.

@Miepz: Die tips over na klussen niet naar de wc en benen omhoog is echt onzin hoor meid.
Als ik na het klussen naar wc moest dan ging ik en als we daarna snel weg moesten en dus gingen douchen spoelde ik alles ook beetje schoon met douchekop. Ook heb ik nooit met benen onhoog gelegen en ik ben nu toch echt zwanger!
Dus geloof niet alles......

Oja, wat je eventueel kan doen is uitrekenen wanneer je vruchtbare periode is (kan op 9maand.com onder andere)
dan kan je beetje berekenen wanneer je vaker moet klussen.

Succes

Liefs Reneke

7 augustus, maar ik heb mijn spiraaltje de dag na mijn eisprong (cyclustechnisch dan) eruit laten halen... alleen wanneer mijn cyclus deze keer stomtoevallig anders is dan normaal dan heb ik een kans, maar ik voel helemaal niks... alleen ongesteldheidspijnen. Het zou echt een complete verrassing zijn en stom toeval als het raak is. Deze maand echt klussen... En jij ook alweer, ik zal eens even bij de vorige berichten kijken, misschien staat het wel ergens.

Hé tante Reneke,

Tja, je komt de raarste dingen tegen op internet en dan ga je vanzelf de tips geloven die je telkens terug ziet komen.

Maar bedankt voor je tips en ervaringen... geen acrobatische taferelen na het klussen, altijd handig om te weten.

Groetjes,

Tante Renske,
Echt iedereen zegt wat anders over met die benen omhoog enzo.
Heb het toch maar gedaan baat het niet....
Op vakantie een stelletje leren kennen,ze hadden niet veel kans om spontaan zwanger te worden omdat hij keeper is en nogal veel balen op zijn zaakje had gekregen.
Toen ze een keer een kussen onder haar kont had gelegd was ze gelijk zwanger!!
Dus daar lag ik dan iedere dag met een biertje en (Ik weet dat het heel slecht is)een sigaret met mijn benen omhoog en een kussen onder mijn kont.
Zal heel erg charmant beeld zijn geweest,.

Hahaha... ik zie het helemaal voor me! Met een kussen onder je kont, hmmm, misschien toch maar proberen...

Terug
Bovenaan