Ik had zo gehoopt......

A

Anoniem

Guest
dat mijn menstuatie na pilgebruik gewoon op gang zou komen, maar ik begin zwaar eraan te twijfelen.

Ik heb 18 juni mijn laatste pilstrip afgemaakt ben 20 juni ongesteld geworden en vanaf toen hebben we echt zat geklust voor mijn gevoel hebbben we een ei niet kunnen missen.

Nou op vakantie had ik zo'n enorm gevoelige tepels dat ik op 16 juli getest heb maar helaas negatief.
Inmiddels nog steeds gevoelig tepels ook wat bijgekomen trouwens maar dat kan net zo goed van de vakantie zijn.
Dus vanmorgen weer getest maar weer negatief.

Ik weet trouwens niet of het wat te zeggen hebben maar bij de eerte test was de controlestreep zeer licht en bij de tweede was hij heel donker, maar waren wel 2 verschillende merken.

Ben nu dus bang dat ik helemaal niet zwanger ben maar mijn ongesteldheid gewoon nog niet opgang wilt komen na de pil.

Groetjes Toto
23, 1e kindje, 1e ronde

Hoi,

Ik ken dit helemaal!
Ben  11 juni voor het laatst ongesteld geweest.  Ik denk dat ik ook mijn eisprong gevoeld heb licht kramp in de buik.
Zou eigenlijk vorige week ongi moeten worden maar ben het tot op heden niet. Ik heb wel al twee weken steeds wat kramp in mijn buik en daarom denk ik niet dat ik zwanger ben.
Ga daarom ook maar geen test doen nog.
Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten.

In ieder geval hoop ik dat het snel op gang komt bij je.

Gr.
Peet, 1ste ronde voor het 1ste kindje  

Dat is het frustrerendste van alles. Wachten, wachten, wachten.. Iedereen reageerd weer anders. Ik moet er zelf erg aan wennen dat ik nu niet weet wanneer ik ongesteld wordt. Eerder werd ik altijd 4 dagen nadat de strip op was ongesteld, maar nu ligt het heel anders. Ik krijg het nu veel eerder. Niet echt leuk, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Ik zou als ik jou was niet gelijk al teveel testen gaan doen. Kost ook allemaal een hoop geld, en het kan best nog wel even duren voor het lukt.

Succes ermee, en hopelijk is het wegblijven dus wel een goed teken, wie weet...

Groetjes Nada
24, 3e ronde, 1e kindje

Bedankt voor jullie reacties!

En te snel opnieuw testen was ik niet van plan het was eigenlijk zo;
ik had al een test klaarliggne hier in nederland en die zou ik na de vakantie doen als ik niet ongi was want dan was ik overtijd.

Maar in de vakantie zo'n klachten gekregen dat ik daar een gekocht heb en heb uitgevoerd 2 dagen voor mijn nod, maar was dus negatief.

En omdat ik die hier in nederland dus nog overhad heb ik die 3 dagen erna gedaan maar dus ook negatief, nu heb ik geen testen meer in huis en ben nog niet van plan nieuwe te halen dus....

Nu alleen nog kijken hoelang ik het volhoudt....

Groetjes toto

Hoi Toto,

Balen zeg, je hoopt er toch zo op hé!!!
Het moeilijke is dat als je aan de pil bent je niets/weinig voelt van je cyclus. Je hebt tenslotte geen eisprong als je aan de pil bent. Dus alles wat je voelt nu, na het stoppen met de pil, geeft je hoop. Zou het?? Voel ik wat?? De eerste maanden heb ik me daar echt gek mee zitten maken zodat de teleurstelling elke keer zo groot was. Probeer je hoe moeilijk ook (spreek uit ervaring) niet te veel met je kwaaltjes, pijntjes bezig te houden die je voelt. Het is namelijk ook nog zo dat de zwangerschapskwaaltjes erg veel lijken op je ongesteldheidskwaaltjes, een positieve test geeft pas echt zekerheid.
Wat een preek hé! is niet zo bedoeld als preek hoor!

Maar goed, zoals hier word gezegd; geen bloed is goed, dus als je nog niet ongesteld bent mag je ook nog hoop hebben!!
Zal heeeel hard duimen!!

Liefs Anne

Hoi Anne,

Het valt wel mee hoor, zo'n erge preek was het niet

Maar voor de pil slikte had ik nooit last van mijn tepels, het enige dat ik altijd voelde was buikpijn, maar dat was pas als de menstruatie op gang kwam, en dan ongeveer 2 tot 3 uur en dan was het wel redelijk ver weggezakt.

Stiekem heb ik toch wel nog wat hoop, maar ik probeer er niet meer teveel mee bezig te zijn, vraag me alleen wel af wanneer ik naar de huisarts zou moeten gaan als het niet op gang komt en de test negatief blijft???

Groetjes Toto

hallo,ik zit hier een beetje met hetzelfde soort 'probleem'.Ben nl. al ruim 2 maanden gestopt met de pil en daarna niet meer ongi geworden.De vorige keer werd ik gewoon meteen ongi en mijn cyclus bleef ook regelmatig(heb al een zoontje van 19 maanden).
ik hen wel al 5 weken het idee dat ik ongesteld moet worden,buikpijn en pijn in mijn onderrug.Twee weken geleden een zwangersschapstest gedaan maar deze was negatief......ERG vervelend he dat wachten,groetjes sas,25 jr.,1 ste ronde,2 de kindje..

Hoi Sas,

Bedankt voor je reactie.
Ik las net in een ander berichtje van je dat je een positieve test had,
dus als eerst van harte gefeliciteerd!!!

Maar nu mijn vraag hoelang was je nou overtijd voor de test positief was dan is er misschien echt nog hoop voor mij.......

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan