Ik had zo gehoopt......

Blijft lastig he, die cyclus... Ik ben eind maart met de pil gestopt werd na ca. 31 dagen ongesteld en toen niet weer...bleek dus al zwanger te zijn. Is helaas een miskraam geworden. Nu net weer ongesteld geworden, ca 31 dagen na de miskraam. Lijkt dus al weer aardig 'op schema', te zijn. Het is dus heel wisselend per persoon dus om dan advies te geven is erg lastig. Wel heb ik mij afgevraagd of het misschien mogelijk is dat ik een miskraam heb gekregen omdat er misschien nog hormonen van de pil in mijn lichaam zaten? Zal het wanneer ik weer zwanger ben... en ik mag met 7 weken voor een echo komen nog eens aan de verloskundige vragen.
Hoop dat het snel op gang komt of anders natuurlijk dat jullie snel zwanger zullen worden, en ik zelf natuurlijk ook!!

Groetjes Ineke

Zoals ik in een nieuw bericht van mij gezet heb lijkt het erop dat het bij mij nu toch echt allemaal op gang komt.

Ik hoop dus maar dat mijn cyclus zich redelijk hersteld heeft van het pilgebruik, is ook maar ruim 3 jaar geweest (tegenover andere is dit volgens mij zeer kort)

Als het morgen allemaal goed loskomt heb ik deze maand een cyclus van 33 dagen gehad dus dat valt dan wel weer mee....

Maar liever hadden we natuurlijk positief gezien, maar ja wie hier niet.........

Groetjes Toto

Hallo ik ben corrie

ik slik de pil al een jaar niet meer
ik heb al twee jaar een kinder wens maar me partner wou geen kindje na
een jaar er over zeuren en had het zelfs er voor uit gemaakt
omdat ik een kindje wou en hij niet hij vroeg me terug
en heeft eindelijk ja gezegt mij droom kwam uit
we zijn meteen begonnen maar we zijn nu drie maanden verder en
nog steeds niet gelukt
nu ben ik drie dagen overtijd en hoop dat ik nu zwanger ben
ze zeggen als je heel veel vloed verliest ben je vruchtbaar nou toen hebben we het die
dag ook gedaan nu ben ik voor het eerst overtijd
ik hoop en voor jullie dat onze dromen nu uitkomen
ik hoop met jullie in contact te komen dat lijkt me leuk jullie kunnen op mij ook reageren
ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie dromen ook uitkoomen

groetjes corrie

Hoi Corrie,
Spannend hoor. Wanneer ga je testen?
Hoop dat ie positief is.
Ga voor je duimen .

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan