Ik had zo gehoopt......

goedemorgen toto,ik heb dus gisteren avond getest en ik ben nu ongeveer 4 weken over tijd.Dus er is nog alle hoop voor je,ik ga voor je duimen!!!!Heel veel succes en hou ons op de hoogte,groetjes sas

Hallo allemaal,

Ik leef echt mee met de dames die tot nu toe nog geen twee streepjes hebben mogen zien op een test. Ook ik wacht nu al ruim een jaar op de twee streepjes.
Om eerlijk te zijn heb ik al alles geprobeerd en heb nu de neiging om het een beetje op te geven. Ik heb 3 beste vriendinnen. Met z'n vieren zijn we gestopt met de pil. Behalve ik is de rest zwanger en 2 ook al moeder. Dit werkt heel depri.
De een zegt niet opgeven en de ander zegt blijven proberen....
Nou ik weet het niet meer. Ik heb 2 jaar geleden veel medicijnen geslikt....misschien heeft dit wel invloed.
2 juli ben ik voor het laatst ongi geweest. Ik heb nu wel veel onderug klachten en veel buikkrampen...(voor het eerst)....

Hoi,

Sas was het voor jouw dan ook de eerste test die je deed?
Zo ja dan vraag ik me echt af hoe je het 4 weken lang volhoudt in die spanning....

En Resje als ik het van iedereen lees die al meer als een jaar of bijna een jaar bezig zijn dan heb ik daar pas echt bewondering voor.
Ik moet zeggen dat ik nu in de eerste ronde mezelf al helemaal gek maak dus als het zo lang gaat duren voor ons dan weet ik echt niet hoe ik mezelf zou voelen.
Momenteel bv ben ik erg emotioneel, ik heb geen idee waarom, zou het komen omdat ik al 3 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder ben ik weet het niet.
Er hoef maar iets vreemds te gebeuren (hoef niet eens met het zwnager worden te maken te hebben) en de tranen beginnen al.
Vind het zelf behoorlijk vervelend en hoop dat het niet te lang zo doorgaat.

Maar goed in ieder geval voor iedereen die al zolang wacht veel succes en ik  voor jullie voor snel een  positieve test......

Groetjes Toto

hallo toto, het was mijn tweede test.De eerste heb ik nu twee weken geleden gedaan maar die gaf duidelijk negatief aan(terwijl ik toen ook al twee weken overtijd was).Beetje vreemd dus maar je ziet het,je hebt nog alle kans.Ik hoop het echt voor je,succes
groetjes sas

Hoi Sas,

Inderdaad vreemd dat bij 2 weken overtijd negatief aangeeft, maar ik denk dat bij mij de hoop nu echt over is, want vanmorgen bij plassen leek het erop dat er een bloeding zit aan te komen.

Groetjes Toto

Meiden,

voor mij is het alweer jaren gelden dat ik een blauwe maandag de pil slikte. Ik geloof dat ik binnen een half jaar weer moest stoppen vanwege hele vervelende bijverschijnselen (trombose), ik spreek dus niet echt uit ervaring.

Wat ik er van gehoord heb, is dat je hormonen flink de war in kunnen gaan na het stoppen met de pil. Immers je eisprong moet weer op gang komen, en dus moeten je eierstokken weer aan het werk. Zeker in de eerste maanden kan dat een onregelmtaige cyclus geven en de nodige pijn.

Dat je allerlei verschijnselen krijgt die lijken op die van een zwnagerschap is niet zoverwondelijk, je hormonen zijn namelijk flink aan de hobbel, en je weet wat hormonen met vrouwen kan doen.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weer een beteje op regelmaat zijn, en dat de positieve testen maar met grote getalen uit de lucht mogen komen vallen.

Miep

Miep, ik ben het helemaal met je eens hoor... Je lijf is zo gewend aan die pil dat je volgens mij gewoon een beetje aan het afkikken bent met al die gevoelens erbij!

Bij de eerste was ik er niet zo mee bezig omdat ik toch dacht dat er wel een periode over heen zou gaan en toen was het bij de 1e ronde raak.
Nu we voor de tweede gaan ben je er veel bewuster mee bezig en merk je ook allemaal dingen...

hallo dames,

tja het is dus een feit dat na het stoppen van de pil je hormonen en je lichaam in de war zijn en weer op gang moet komen.
ik ben al 4 maanden gestopt omdat er borstkanker in de familie zit.
en sinds kort gaan we voor een 2e kindje dus ik was wel blij dat ik al eerder gestopt was.
ik hou nu gewoon een cycles van 38 dagen aan.
maar ik snap heel goed dat je het vervelend vind als je menstruatie in de war is.
nou las ik toevallig een stukje over eenhoornswortel...wacht ik kopiër het even....

Eenhoornwortel
In oude sagen en volkslegenden wordt vaak verhaalt over dee zoektocht naar de eenhoorn, een fabelachtig dier, dat niemand echter ooit had gezien. Er werd o*ndermeer jacht op het dier gemaakt, omdat de hoorn, die boven op zijn kop zat, geheime krachten zou bevatten. of de plant eenhoornwortel zijn naam echter aan deze mythe dankt, is niet duidelijk. wel is bekend dat de wortel en de wortelstok van de plant in ieder geval wel allerlei werkzame stoffen bevatten. Zo bevordert een hoornwortel ondermeer een regelmatige en normale menstruatie. Vitelle eenhoornwortel kan, voor zover bekend, zonder bezwaar overeenkomstig de voorgeschreven dosering worden gebruikt.

en dan had je nog wat......

Monninkspeper Vitelle
Monnikspeper Vitex agnus castus Veel planten zijn al uit de oudheid bekend. Dat geldt ook voor Monnikspeper, oftewel Kuisboom. Monnikspeper is een zeer forse heester, die in het wild een hoogte van maar liefst zes meter kan bereiken. De plant wordt bij ons vooral gekweekt om zijn violetblauwe herfstbloemen. In de oudheid paste men Monnikspeper vooral toe bij vrouwen, en dan met name bij aandoeningen, die men afdeed met vrouwenkwaaltjes. Toch zaten de geachte geneesheren uit de oudheid er niet zo ver naast. Monnikspeper herstelt namelijk het hormonaal evenwicht en bevordert een regelmatige cyclus en menstruatie. Toepassingen - Bevordert een regelmatige en evenwichtige cyclus - Ook na pilgebruik monnikspeper (kuis lammetje), waarvan de bessen als werkzame bestanddelen o.a. agnoside casticine,victine en cineool bevatten, heeft een regulerende werking op het gehele vrouwelijke voortplantingssysteem. Door middel van stimulatie van de hypofysevoorkwab wordt vooral de productie van het LH en prolactine vergroot. Via de hypofyse wordt de functie van de eierstokken gereguleerd en door de Agnus Castus worden zo de maandelijkse hormoonschommelingen afgeremd. Daarom is Agnus Castus bij uitstek geschikt voor de behandeling van P.M.S. klachten, menstruatieproblemen, overgangsklachten, frigiditeit, depressies en ter herstel van de hormonenbalans na gebruik van de anticonceptiepil.
is dit niks voor jullie....ik bedoel baat het niet dan schaadt het niet.......
misschien dat ik zelf ook ga overwegen het te gebruiken...
ze hebben zelfs iets voor mannen om het kwaliteit van het zaad op te peppen en het werkt ook nog eens libido verhogend.....ik bedoel wij slikken ook foliumzuur dan mogen de mannen toch ook wel wat slikken!!!

groetjes bri

Terug
Bovenaan