Ik heb 2 zoontjes en daar en ik trots op!!!

Je hebt gelijk... die meiden komen vanzelf wel! Mensen kunnen soms dom doen. Wij kregen hier veel te horen, o... dus geen zoon om je bedrijf over te nemen. Mijn reactie hierop is standaard wie weet wil Laura wel gaan varen en als we een zoon krijgen wordt die misschien wel balletdanseres!

Groetjes Ilona

Kan me voorstellen dat dat behoorlijk irritant is, dat soort opmerkingen!

Het maakte ons de eerste keer niet uit en de 2e keer maakt het ons straks ook niets uit. Nog een meid is leuk (al die lieve kleertjes weer tevoorschijn halen, zwijmel), maar een stoere knul erbij is ook leuk.

Toch zijn al die opmerkingen niet helemaal uit de lucht gegrepen misschien...ik denk dat er veel mensen zijn die stiekem wel een voorkeur hebben. Mijn vader wilde graag een zoon, maar kreeg 3 dochters. Hij wilde doorgaan tot ze een zoon zouden krijgen, maar mijn moeder vond het wel welletjes...

Hallo

Ik denk dat mensen altijd wel iets aan te merken hebben
Ik heb een dochtertje en dan een zoontje( en dan Meike )
Toen ik graag een derde wilde en dat niet meteen goed ging ( 2 keer een vroege miskraam ) kreeg ik opmerkingen van je hebt er toch al twee ,meer soorten zijn er niet en een koningswens maar ik ben heel gelukkig dat ik toch weer een kindje kreeg want het is en blijft toch een wonder

Groetjes Monique

Heel herkenbaar.
Ook wij kregen opmerkingen bij de derde over dat we beide smaken al hadden (eerst een meid toen een jongen), maar dat het tegenwoordig toch wel "in" is grotere gezinnen.
Kan mij nou schelen wat wel en niet "in" is.

Groetjes,
Monique

He, ik heb 2 meiden en als er ooit een derde zou komen hoeft het echt niet perse een jongetje te zijn, ook niet perse een meid hoor, dan nemen we het gewoon weer zoals het komt, net als de eerste 2

groetjes Yvonne

hallo,

Ben zo gelukkig dat ik 2 gezonde meiden heb!!! Er is idd wel eens tegen me gezegd, toch jammer dat het weer een meisje wordt want een jongetje zou toch ook wel erg leuk zijn geweest. Dan heb je toch het koningskoppel...

Ja ja tuurlijk..... Heel logisch gedacht! Zeker omdat ik 2 x een vroeggeboorte heb gehad. We waren al in de wolken dat het nu wel goed ging! Sommige mensen zijn zó dom!!

Groetjes  Sandra

Wij hebben een zoontje en een dochtertje en zijn daar heel blij mee. Ik was ook blij geweest met twee jongens, was zeker voor Tijmen wel leuk geweest al is hij ook dol op zijn zusje. Inderdaad stomme reacties: een rijkeluiswens, van beide eentje enz. Het maakte me helemaal niks uit wat het zou worden. Ik dacht trouwens wel dat ik bij Tijmen een meisje zou krijgen en bij Floor een jongen, tjonge, wat een slechte intuïtie!
groetjes

Terug
Bovenaan