A
Anoniem
Guest
ik heb de antwoorden als water nodig heb een depressie achter de rug ik voel me lekker als ik antwoorden krijg. dank jullie allemaal van te voren.?
hallo allemaal ik ben hier nieuw ik heb een zoon van 4 jaar en een dochter van 4 maanden ik vind het allemaal soms moeijlijk ik heb alles vergeten if ik alles goed maak wil ik met jullie delen en heb zo veel vragen mn dochter drinkt 5 keer 2oo cc?ze krijgt genoeg vocht binnen?maar als ik haar water geef kan dat?als ze niet water drinkt extra ben ik ban of ze zonder water dood zou gaan .??alsde antwoord nee is maar als ik geef geef toch geen kwaad ze krijgt genoeg vocht binnenzeggen ze men zoonnaar school brengen doe ik 4 keer in de dag ik vind het heel moeijlijk me zois men planning? 7 uur maak ik me dochter wakker voor fles ze drinkt het en om kwart voor 8 is me zoon wakker hij drinkt melk als ik met me dochter klaar ben ben ik met me zoon bezig me dochter blijft thuis alleen soms gaat ze mee de school is 10 minuten lopen binnen 15 minuten ben ik met me zoon klaar.hij is opschool ik kom thuis koken lukt soms niet ik blijf heel veel lang in de en dan 11 uur krijgt me dochter haar 2 de fles 12 uur me zoon ophalenhij eet middag eten dan ga ik hem naar school brengen ben thuis stofzuigen ,huishouden doen beetje en het is 3 uur daar zit ik mee in om 3 uur moet me zoon van school afgehaald worden ? moet ik me dochter melk gefen of me zoon ophalen inde wagen melk gefen in de winter moeijlijk als ik de melk om 14;30 geef half uur vroeg maak ik dan wat fout zo denk ik eraan?of half uur laat ik ben heel ongerust ik heb een depressie achter de rug heb een hele moeijlijke bevalling gehad 5 dagen in de zieken huis gebleven was ik zat echt van de kraamzorg mochte ik niet naar buiten niet afwassen,niet koken bla bla bij me zoon was ik niet zo gewend
en fles voeding hoe maken jullie het klaar bv 150 5 schepjes dan doe je tocht 150 water en 5 schepjes poeder en 200 cc hoe doe je het?
sorry en de de ontlasting soms is de ontlasting van me dochter groen,vloeibaar.klef dun hoe je het maar noemt op de cb boek stond dat het normaal is maar ik wou toch aan jullie vragen ik vind allemaal moeijlijk beetje combineren maar niet alleen ik iedereen heeft het moeijlijk.
en ze laaat soms geen boertje is dat erg?ik moet toch niet met haar uurtjes bezig zijn om boertjes te laten?
en aan haar mond komen erbubbeltjes uit is dat normaal?ze is een heele liefe baby.groeit snel ik ben heel ongerust en daarom heb ik veel vragen die op antwoord zoek zijn?
sommige mensen gefen de fles in de wagen is dat goed?en hoe weet je dat de baby de melk weigert ze doet haar tong eruit.ze spugt het terug enz?
wie gebruikt hied dodie fles van 4 maanden tot hoeveel maanden ga je die gebruiken?