ik heb een depressei achter de rug wie kan mij helpen

Vergeet ik dat van melk/koelkast. De verpakking zegt niet doen (ze zijn bang voor groeiende bacterien) In het ziekenhuis hier deden ze het wel, ik kreeg voor 24uur voedingen niet langer, dan moest ik t weggooien. Thuis deed ik het soms voor t gemak in het begin. (toen 8 a 9 voedingen per dag!) Nu drinkt hij maar 5x nu valt t wel mee.

Dat van de nieren, teveel vocht, dan moeten de nieren te hard werken en kunnen ze ziek worden. Maarja, hier mag t wel....

Ok ik ben geen 20 meer, maar  geen oud wijf...  U hoeft niet hoor, gewoon je/jij haha!!!

dank je is een mooie reactie echt moeijlijk met zo veel kids zeker.ik kan niet met heel moeijlijke situaties om ik kook elke dag heel veel doet het in de vrieskast een oplossing ik wordt heel moe ook 4 kier elke dag gaan maar in de winter kan dat in een buik zak of een kinderwagen is dat nog beter?maar een klein beetje water maakt dat niet uit toch in mij omgeving gefen zoveel mensen aan de babys water   je hebt me echt gerustgesteld .ik raak heel veel in stres maar dat zie ik soms de huishouden als sport dan val ik af hebwel kilos)))moet wel afvallen toch.

Hallo Adama

Ik wou even reageren ik heb een zoon van 3 en een dochter van 11 maanden. Ik durf mijn dochter echt niet alleen thuis te laten want er kan veel gebeuren .Of heb je goede buren die even kunnen opletten en een sleutel hebben dat ze erbij kunnen als er iets is?Als mijn zoon naar de peuterspeelzaal moet sta ik ook vroeger op en ja met twee kindjes heb je geen rust hoor je ben constant bezig maar dan denk ik mijn tijd komt wel weer.

En over de voeding ja je kan voor een hele dag klaarmaken je moet het goed af laten koelen en het bedekt in de koelkast zetten zo had ik een grote mengkom met deksel erop.   Zo kan de fabrikant meer verdienen maar ik had toen geen nutrilon maar friso.

veel succes ermee groetjes lies

jammer maar wij eten geen kekookte eten alles met olie tomaten saus,uien en we blijfen heel lang in de keuken en zo en als je met je baby van 4 maanden naar buiten bent op voedingstij d geef je dan de melk in de karretjes ?en de andere kinderengaan ze de auto vasthouden?ik heb het moeijlijk met me zoonvan 4 jaar kun je ook lezen bij 4-8 jaar.
als je tips hebt wil ik het graag lezen als de kinderen de kinderwagen niet houden en wegrennen hoe ga je daarmee om?>
dank je wel

hallo lies

bijne de zelfde verhaal ik heb jammer geen goei buren ze groeten in degang soms ikvind zechagrijnig?en iedereen heeft een eigen lefeniedereen is op die   tijd met de pyama om 8 uur?breng ik me zoon naar school .om 12 uur ophalen komt hij voor een middag eten thuis 1 uur brengen en weer om 3 uur ophalen?echt stres maar moet wel ik ben wel 15 kilo agevallen door heen en weer te rennen?als ze slaapt laat ik haar thuis of ik ga rennend me zoon halen moe je mij zien. maar elke dag d ebaby sjouwen is dat niet voor haar erg of moet ze eraan wennen?want straks als ze beweegt of omdraait is moeijlijk om haar thuis te laten ?en geef je borstvoeding? geef je ook water erbij?en je moet echt eenstructuur hebben ik heb het moeijlijk met alles ik begin om 7 uur aan het werk tot 11 ur ik blijf heel lang in de keuken.ik ga het proberen met de buikzak met de wagenis het ietstje moeijliker  .

Hallo adama

Ik geef flesvoeding ben nou trouwens overgestapt naar gewone melk want nog eventjes is ze 1 jaar. Ik vind het ook een gesjouw maar ja daar wen je wel aan  . Als ik mijn zoon naar de peuterspeelzaal breng smiddags dan leg ik haar plat met de wandelwagen   en laat ik haar lekker slapen en dat doet ze ook wel als ze moe is maar je woont in een bovenwoning dus dat is net wat moeilijker maar . Mijn zoon is trouwens ook van september en jou zoon van wanneer is hij en kan hij aan zijn zusje wennen. Hier ze kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar heel grappig ze zoeken elkaar wel op.

groetjes lies

juist je moet er aan wennen je heb geen andere keuze niemand die je helpt ik mijn man en me familie .hij is op 23-09-04 geboren. woon jij in de lage verdieping?

juist je moet er aan wennen je heb geen andere keuze niemand die je helpt ik mijn man en me familie .hij is op 23-09-04 geboren. woon jij in de lage verdieping?

Terug
Bovenaan