ik heb een depressei achter de rug wie kan mij helpen

Hee ik krijg net rillingen over mijn lichaam mijn zoon is van 23-09-2005 jee zeg en ja ik woon in een rijtjeshuis ook niet met buren waar ik wat aan heb. Zijn jou kindjes ook mix of niet die van mij wel ik hoor het wel groetjes lies

mee zoon is 4 jaar en me dochter 4 maanden ikbegrijp de mix niet sorryalleen we groeten elkaar verder niet maarals ze later groot wordt gaat ze mee of ik kan soms ook me zoonlaten overblijven in de school is er   bso?

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2009 10:13:29'));

mee zoon is 4 jaar en me dochter 4 maanden ikbegrijp de mix niet sorryalleen we groeten elkaar verder niet maarals ze later groot wordt gaat ze mee of ik kan soms ook me zoonlaten overblijven in de school is er   bso?

Mijn vraag is of je kindjes halfbloed zijn mijn man komt uit afrika ik zelf uit nederland. Ik vind het heel toevallig dat mijn zoon ook 23 september is geboren net als jou zoon mijn dochter is van februari. Ik bedoel of er nog meer overeenkomsten zijn als dit. Wanneer is je dochter geboren ook in september heb ik begrepen dus je hebt een drukke maand in september wij ook mijn man is ook van september dus 2 verjaardagen in de maand september wij vieren het in 1 keer is wel makkelijk minder kosten . Als je zoon zelf wil overblijven op school zou je het kunnen overwegen als je dat makkelijker vind
groetjes lies

ja zo komt het nog makkelijk uitm overblijven elke dag 4 keer met de baby sjouwen maar moet wel later kunnen sjouwen, enz.me man me zoon en me dochter zijn allemaal in september geboren behalve ik in oktober. me dochter 12 sept.me zoon 23.sept .hoeveel maanden is je dochter?en geef je haar ook water ik heb geschreven maar niemand gafhun baby water denk ik?

grooetjes adama

Terug
Bovenaan