Ik heb een theorie...

nou zover krijg ik mijn man niet hoor, dat hij dan het vieze prutje op eet.

Stampot gaat er hier wel in bij allemaal, en dat is natuurlijk ook aardig fijngeprakt. Blijkbaar is het toch wel fijn niet kauwen, maar maar binnenschuiven.

Toch he ben ik gewoon zo blij dat ik goede eters heb, want waardoor het ook komt, het lijkt me vreselijk om iedere dag een drama aan tafel te hebben. Lijkt me niet goed voor je zelfvertrouwen als ouder, het verpest toch de sfeer aan tafel denk ik zo.
Nee ik mag gelukkig zijn.

Miep

Ik geloof niet veel van je theorie. Mijn oudste heeft 6 maanden BV gehad en is vanaf het begin af aan een prutser geweest met eten, maar hij dronk alles wat je hem voorzette en brood en koekjes zijn zwaar favoriet. Maar snoep lust hij niet (tja, raar jong).

Mijn jongeste heeft bijna 9 mnd BV gehad en drinkt slecht uit de fles, wat je er ook in doet. Brood gaat zo zo, koekjes gaan redelijk. Maar alles wat op een lepeltje komt is zeer zwaar favoriet.

Ze hebben dezelfde ouders, dezelfde opvoedstijl wat eten en drinken betreft en toch verschillen ze enorm.

Mijn theorie: goede of slechte eters als baby is aangeboren. mijn jongste heeft nooit van stukjes hoeven kokhalzen, terwijl mijn oudste met 8 maanden echt nog niet aan stukjes toe was.

Terug
Bovenaan