ik heb een vraagje

A

Anoniem

Guest
hey meiden..

misschien een beetje een domme vraag,maar dat cyclus gedoe dat is voor mij toch een beetje nieuw..
dus;vorige maand voor het eerst zonder de pil ongie geworden,na 35 dagen..
moet ik dan nu weer van 35 uitgaan of gewoon van 28 zoals ik dat had met de pil??

sorry hoor,vind het een beetje verwarrend...

liefs kimberley..

hoi kimberley,
ik denk dat je gewoon van 28 moet uitgaan,maar wel weer rekening ermee houden dat het ook weer wat langer kan duren(of korter)ik zit nu in   ronde 4 en bij mij was het 28 24 28 dus ga ook naar 28uit(hoop natuurlijk dat ik het niet wordt)
groetjes mier

Hoi Kimberly

Helemaal geen domme vraag hoor. Je hebt deze forum om je vraag te stellen. Na de pil moet je lichaam je eigen cyclus gaan regelen. Nadat jij gestopt bent en je op dag 35 ongi bent geworden kun voor de volgende keer ook ongeveer ook deze cyclus aanhouden. Meestal is het beste om je langste cyclus aan te houden. Het kan zijn dat je toch eerder of misschien wel later je NOD hebt maar dat is moeilijk als je net gestopt bent. Bij veel vrouwen schommelt de cyclus erg. Het is en blijft moeilijk maar als je de langste aanhoud bij jou 35 dagen dan zit je redelijk goed. Je kunt ook je eisprong in de gaten houden (als je die voelt) na je eisprong word je 14 dagen later ongi (of niet)
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik wens je heel veel succes en hoop voor jou ook een snelle zwangerschap.

Groetjes Sharine

bedankt voor jullie reacties..

ik heb mn eisprong niet echt gevoeld..wel uitgerekend op een site..maar of het precies die datum is..
ik heb laatse dagen wel last van erge steken en ongie buikkrampen en last van vreetbuien..
deze week heb ik ook heel erg last van moeheid..echt niet normaal,ik kan het gapen niet eens ophouden..
en soms word ik een beetje wazig als ik met iets bezig ben..
raar he??

xxx kimberley..

Hoi Kimberly

Mag ik vragen wanneer je voor het laatst ongi bent geweest. Als het ongeveer 14 dagen geleden is ( +- 14 dagen tussen 10 en 16 dagen moet je ongeveer rekening houden)   dan kan het best zijn dat die buikpijn je eisprong is geweest.

Groetjes Sharine

10 april ben ik voor het laatst ongie geweest..dus als ik van 35 dagen uitga dan zou ik het maandag moeten worden

Hoi Kimberly

Dan word het spannend meid. Denk dat je maandag best kunt gaan testen als je dat wilt. Ga voor je duimen   want het kan best raak zijn hoor.

Groetjes Sharine

ik ben echt benieuwd,welke testen zijn het duidelijkst??
ik ben er deze maand helemaal niet me bezig geweest ,wel rond me eisprong geklust,maar niet heel de dag vanalles opzoeken van babykamers tot bevallingsverhalen..haha
ben zo benieuwd...
maarja mag ook niet teveel hopen want het is nog maar de 2e ronde..

hoeveelste ronde zit jij,en is het de eerste waar je voor gaat??

Terug
Bovenaan