ik heb een vraagje

Hoi Kimberly

Ik weet niet wanneer je NOD is van een cyclus van 35 dagen. Rond die tijd zou ik gaan testen. Maar ik vind het knap dat je je in kunt houden. Ik denk dat ik allang een test zou hebben gedaan. Wil niet zeggen dat ik je dwing nu een test te doen. Wacht inderdaad maar even tot donderdag. Waarschijnlijk heb je dan wat meer duidelijkheid.
Succes Donderdag.

Groetjes Sharine

vandaag is mijn nod..spannend he??
maar het beste istoch met ochtendurine testen?
dan lijkt me donderdag het beste om te testen want tot dan moet ik werken en mn mannetje ook..is zo lullig als ie posiis dat je hel de dag voor je moet houden of nega dat je dan betje down bent..

kus kimberley

ja spannend kimberly. In princiepe kun je alle testen de hele dag doen alleen moet je niet extra gaan drinken zodat je dan eerder naar de wc moet om te gaan testen. Bij mij beide zwangerschappen heb ik in de middag getest. Gaf een duidelijke postief aan. Maar als jij voor de zekerheid s'morgens wil testen moet je doen heb je wel meer hcg in je urine zitten. En kan me heel goed voorstellen dat je dit samen met je man wilt doen.

Meid heel veel succes donderdag we horen van je.

Groetjes Sharine

Zal voor je duimen donderdag .. Vindt het knap van je dat je tot donderdag kan wachten!

Hoi meiden!

Ik heb ook vandaag mn NOD. Voel nog nix, t'is nog even afwachten!
Ook ik ga donderdag een testje doen (als de rd's dan nog niet zijn gearriveerd). Vind het echt super spannend. Ik zit pas in de 1 ste ronde maar kan niet wachten tot het zo ver is!
@kimberley: voor jou is het ook spannend zeg!! Klinkt idd wel zwanger! Donderdag weten we het allebei!
Succes allemaal ik  voor jullie!!

x suuz

ik zit ook nog maar in de 2e ronde hoor..ik vind het ook echt super moeilijk om tot donderdag te wachten,maar anders test ik strax te vroeg en dan is het toch zonde van het geld en dan weet je nog nix..en vind het leuker als we allebei vrij zijn,mocht het positief uitvallen..
ik voel me ook niet echt anders ofzo..
had wel gister met klussen  pijn onder bij mn baarmoeder in de buurt..en nog steeds dat ik erg emotioneel ben..maar voor de rest geen misselijkheid of zere borsten..wel steeds een soort opvliegers,dan krijg ik het ineens bloedheet..gek he??
weet iemand hier iets over??

hoor het wel.....
dikke kus kimberley

ik  heel hard voor iedereen....

hey meiden,

ik kan het zo moeilijk volhouden om te wachten tot donderdag met testen...
pff heb echt super slecht geslapen vanacht...
kunnen jullie mij oppeppen om het vol te houden????????

liefs kimberley

Terug
Bovenaan