ik heb heel veel geluk!!!!

jee, wat goed zeg.
Proficiat.
Ik heb ook 3 weken geleden te horen gekregen dat het niet goed was met het "vruchtje"ben 2 weken geleden gecurreteerd maar nou ben ik weer aan de pillen omdat ik maar blijf bloeden. Wsl volgende week weer een curretage. Hoop dat het dan klaar is.
en dan......zou het natuurlijk geweldig zijn als ik ook weer zo snel zou aantellen. hmmmmm...we zullen wel zien.

Geniet ervan meid, je hebt het zeker verdiend.
dikke kus doortje

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.!! ik hoop dat alles goed blijft gaan.
ook voor jullie duim ik heel erg dat jullie snel aan mogen tellen!!!

veel liefs sweety

Hee meiden!

En int bijzonder Sweety;hartstikke gefeliciteerd meid!!Heerlijk voor jullie en tof dat je zo relaxt blijft!
Verder wil ik even zeggen dat ik er ERG blij mee ben dat ik hier zoveel berichtijes lees van veel dames die in de zelfde fase ongeveer zitten!Ik ben erg blij dat ik dit ontdekt heb en er buiten met mijn lief ook met ladies erover babbelen kan!!
You go girls!!
hopenlijk tot snel!xx Suus!
ps zie ook even mijn forum van vandaag (Zuus)x

He Sweety,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!
Super voor je!
groetjes

Hoi lieve Sweety79,

Heel erg gefeliciteerd meid ben zo blij voor je, na een miskraam ben je natuurlijk harstikke down.. en nu gelukkig het goede nieuws helemaal geweldig.. dit keer gaat het zeker goed komen!!

Ik heb 7 juli een miskraam gehad met 6 weken, nu dus 2 weken en 1 dag geleden.. ik ben gestopt met vloeien soms heb nog wat hele lichte kleurig roze achtig bloed!
Maar als ik je verhaal goed begrijp ben je al na 5 weken na je miskraam zwanger geworden klopt dit??

Nadat je dus de miskraam hebt gehad heb je gelijk weer gemeenschap gehad..etc.. maar hoe wist je dan je eisprong???
Ik wil ook graag weer snel zwanger worden..   maar na 5 weken na je miskraam ben je weer zwanger.. klopt dit wel?!!!

Ik las net je uitleg verhaal.. maar ik snap er niet zoveel van hihih, zou je zo vriendelijk willen zijn om het weer ff te herhalen???

Sorry als ik teveel vraag.. maar ben gewoon zo benieuwd, want ik heb dus ook een miskraam gehad en heb nu veel gemeenschap maar ik wist niet dat je na 5 weken na je miskraam weer zo snel zwanger kan raken snapje?
Hopen dat jij het een beetje kan uitleggen!

Liefs aisha

Ha Sweety,

VAN HARTE PROFICIAT!!!!

Wat geweldig zeg na een mk en dan al zo snel weer zwanger!!!
Ben super blij voor jullie, tuurlijk ben je onzeker das normaal na zo'n ervaring!!!
Probeer er toch van te genieten samen!!!
Heel veel succes met je zwangerschap!!!
En ik hoop dat ik goed gevangen heb wie weet!!!

Liefs Sandy

Hoi sweety,

Ik ben erg blij voor je! Zie je wel dat je na een miskraam supervruchtbaar bent!
En kknap dat je man dan precies goed raak heeft geschoten!
Proficiat!

Ik heb een hoop glitters ontvangen dus ik hoop dat ik eze maand zal volgen!
Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs Bo

Hoera!!!!!
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat hoor! Gefeliciteerd!!!!
Veel liefs!!!!

Terug
Bovenaan