ik heb het ff helemaal gehad met zwanger worden @#$)(*%)!

A

Anoniem

Guest
Vrijdag NOD, toch stiekum getest, negatief en wel alle klachten.

Heb het ff helemaal gehad met zwanger worden!

Hey meid kop op, het kan nog wel te vroeg zijn hoor voor testen. Ik begrijp het wel heel goed hoor, zo'n lichaam heb ik ook en dan heb je het wel eens helemaal gehad!

Ik zal voor je  dat je ongi wel weg blijft en dat je toch te vroeg hebt getest.

Heb gistermorgen ook getest en negatief en daar baalde ik ook zo erg van, mijn ongi is er ook nog niet, dus toch stiekum een beetje hoop.

Liefs Yvonne

Misschien dat ik er morgen of vanavond alweer wat anders tegen aan kijk hoor, maar NU ff niet!
En dan komt je peuter van 2 ook nog ff lief bij je en zegt ach mama...jij issie nie blij?????
Kom maar hoor lieffie! En vervolgens kreeg ik een hele dikke knuffel.

Ze voelen het prima aan als mama eens een keer niet in is voor een vreugdedansje hihi.

Ja dat heb ik ook altijd! Gistermorgen ook nadat ik negatief heb getest dan duurt het eerst nog een halve dag voordat ik er weer ben. Wat lief zeg! Nou heb je toch nog even fijn een knuffel gekregen! Ja dat voelen ze wel als je even niet zo vrolijk bent he?

Liefs Yvonne

Hihi laten we hopen dat we alle2 te voorbarig waren dan.

Ja was een heerlijke knuffel incl snottebellen.
Bah en dan strax weer eten koken, als ik ergens wel geen zin in heb...

Maar goed, er zijn nog 3 monden die gevult willen worden.

Haha dan hoef jij in ieder geval geen eten meer! Nou wel hartstikke lief he?

Ja eten koken .....soms!!

Ik hoop ook dat we te vroeg waren met testen, al heb jij er meer kans op dan ik want ik was al een dag overtijd toen ik negatief teste. Ik had alleen niet verwacht dat mijn ongi weg zou blijven, dus nu groeit mijn hoop weer iets. Alleen durf ik niet zo goed meer te hopen? Snap je hem nog een beetje? Haha!

Liefs Yvonne

Ja snap 'm nog hihi.

Had 't een paar maand trug ook een x, d8 ik yes overtijd, maar goed kwam 't alsnog maar wel veel later. Dus 't is niet altijd 14 dagen na je ei, kon ook nog wat later.

Hoeveelste ronde is dit voor jou? Je zult het vast ergens geschreven hebben maar ben 't ff vergeten.

Nou enorm stel DUIMEN dan maar dat we de komende maanden helemaal niet meer ongesteld worden en enorm gaan groeien!

Ga nu mn oudste ff ophalen bij zn vriendje, en dan...tja toch maar eten koken blehhhh.

Ja dat is balen dan he? Ik ben wel eens 1 a 2 dagen overtijd geweest maar nooit langer. Ben vanaf maart 2006 van de pil af en in november 2006 zijn we voor het eggie gegaan. Zit nu in de 11e ronde en altijd vrij regelmatige cyclus gehad van 27 dagen, de laatste ronde was 28 en nu zit ik op dag 30 en ...nog niks en het enigste wat je doen kunt is afw8!

In welke ronde zit jij? En hoeveel kinderen heb jij al?

Nou ik ga er ook weg naar huis en dan ben ik er morgen weer.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan