ik heb het ff helemaal gehad met zwanger worden @#$)(*%)!

Hallo, nou die van mij zijn ook steeds pijnlijker geworden hoor! Inmiddels zit ik op dag 31 en nog geen ongi of ongigevoel te bekennen. Heb het ook zo  vreselijk warm steeds!

Hopelijk is het een goed teken en je hebt helemaal gelijk die kwaaltjes als het niks zegt dan doe ik er ook helemaal niks meer op!

Liefs Yvonne

Hihi lastig he die boobs! Ik zit vandaag ook op dag 31. Ze doen me nog steeds pijn, aders liggen der nog steeds als spataders bovenop.
Heb het alleen niet warm maar alwel anderhalve week steenkoud. (en dat terwijl ik normaal pas bij -10 een jas aantrek hihi)

Gezellie hoor, samen wachten.
Had ik trouwens al beantwoord hoeveel kids we hebbe? Mmh weet niet meer haha.
2 jongens van 5 en bijna 3.
En jij?

Liefs Mamaloe

Tjonge jonge, vraag me af wat der met me loos is. Het knoopje van mn keizersnede (bijna 3 jaar geleden) begint zeurderig te voelen!
Is toen te strak geknoopt en eigenlijk nooit geen last van gehad en jahoor, ik voelen, ist weer mn knoopje.

Wat kan je lichaam raar doen he!!!
Heel veel suc6 met wachten.

Groetjes Belinda

Wauw lijkt erg positief voor je hoor! Ja lastig hoor die borsten, zijn net tijdbommen! Haha, ik heb normaal cyclus 27/28 dagen. Jij dan?

Oh ik heb nog geen kinderen, we gaan voor ons 1e kindje. Mijn zus heeft wel een van 2 jaar. Haha is ook zo'n scheet!

Liefs Yvonne

Mijn cyclus is een beetje raar normaal, heb nl pcos. Maar slik ik wat voor en zit nu tussen de 28 en 35 dagen gemiddeld.
Deze x uitgerekend op 32 dagen dus.
Kan mn ei jump perfect voelen dus dat is wel makkelijk. Zelfde verhaal met de cervixslijmpjes, ook prima te checken.

Spannend ja, de eerste! Das bij mij alweer 5 jaartjes geleden hihi.
Tijd gaat echt super snel!

Heb hier momenteel de kids boven te spelen en te roepen met een vriendinnetje.
De jongte mag dr niet in haha,   das voor 't eerst!

Tot op heden nog geen enkel krampje, houden zo dus hihi.

Hoe ist met jou krampjes etc? En wanneer gooi je dr nog 1 tegen aan?

Liefs Mamaloe

Dan heb je het nu aardig onder controle allemaal! Ik voel mijn eisprong ook altijd, dat scheelt best wel. Gisteren 3 weken geleden begon het slijm en dat was op zaterdag weg, dus donderdag/vrijdag 3 weken geleden was mijn ei. Toen had ik ook steekjes en krampjes.

Nu voel ik steekjes link en rechts, onderin mijn buik straalt iets uit naar mijn benen. Niet echt pijn maar aanwezig gevoel zeg maar. Echt ongigevoel heb ik nog niet, wel buikkrampen en rommelende darmen en dat duurt nu al 2 weken! Haha ik weet het niet zolang ik nog geen positieve test heb gehad ben ik erg voorzichtig. Heb al zo vaak een teleurstelling gehad, maar nog nooit zo overtijd geweest. Ik wil morgen weer proberen een test te doen dan zit er 3 dagen tussen van de vorige.

Leuk zeg die kleintjes, al zul je ze af en toe wel eens achter het behang willen plakken. Haha, maar die streken moeten dan toch ergens weg komen he?

Wanneer ga jij het weer proberen als je ongi weg blijft?

Liefs Yvonne

Ik denk zaterdag of zondag dan als de boel weg blijft tenminste.

Jij hebt 't dan ook prima in de pen, wat raar dan dat je nu zolang overtijd bent.
Maar goed je kunt ook 1 van de ... zijn die niet echt veen hormoon aanmaakt.
Daar schijn ik er ook 1 van te zijn.
Maar ja, was natuurlijk weer ongeduldig.
Moet zeggen dat de laatste maanden prima gingen, heb niet getest en gewoon mn ongi afgew8.

Maar ja met al deze klachten...

Ja kids zijn heel erg leuk! En idd plak je ze soms met liefde achter het behang, liefst met een laag stuc werk erover heen haha!

Heel heel heel soms denk ik wel ns, doen we der wel goed aan.. een derde? Maar goed dan kijk je 's avonds in die bedjes en dan denk je weer heel snel JHAAAA!

Grtz mij

Terug
Bovenaan