Ik heb het goed gevoeld!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
He dames

Ik kon me niet meer inhouden en heb vanmorgen op de gok toch maar een test gedaan, was 1 dag overtijd!! En jawel er kwamen meteen 2 dikke vette strepen te staan....ik dacht eerst o jee er komt niks, maar toen begon het te kleuren en ineens staan er 2 dikke strepen!! Ik ben zo blij ik heb het toch goed gevoeld!! Ik heb alleen wat last van me tepels die doen zeer!! En verder af en toe wat prikjes bij de liezen of onderbuik maar verder voel ik me nog goed....maar ja ik ben ook nog maar 4weken en 1 dag....of 5 weken en 1 dag ik weet niet hoe me cyclus nu is verlopen....maar daar zal ik wel achter komen als ik een echo krijg!! Ben allang blij dat de test positief is!!

groetjes moeder van zoontje 16maanden en pukkie 4weken en 1 dag!

Hoihoi,

van harte gefeliciteerd!!!!
Fijn zo'n vette streep!!  

geniet ervan!

Liefs Mienetje

beste yourminesweetheart,

van harte gefeliciteerd meid, en zo zie je maar weer dat je toch altijd het beste naar je lichaam kunt luisteren omdat dat toch 9 van de 10 keer uitkomt.
nou heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan, en we horen je toch nog wel eens he????

groetjes venessa

GEFELICITEERD!!!
geniet ervan en ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben.

Hou je ons af en toe nog wel even op de hoogte hoe het met je gaat?

xxxx Annette

HI,

ontzettend gefeliciteerd!! ben heel blij voor je!
geniet er maar van..

ik heb vandaag zelf mijn nod.. maar is pas de eerste ronde dus weet niet precies wanneer ik ongi moet worden... spannend...

hihi... nou geniet ervan!!

liefs rijk

Bedankt voor de lieve berichtjes!!

Ik heb idd goed naar me lichaam geluisterd. Ik wist niks meer van de eerste zwangerschap maar dat komt omdat ik dat pas met 6 weken wist en ik nergens last van heb gehad....ik heb nu zo last van me tepels....en soms trekkend gevoel bij me liez en bij de bekken....dus ik had nu echt zoiets van dit herken ik wel een beetje...en getest en meteen 2 strepen echt super!!

Dit was ook me eerste ronde officieel hoor!! Ik ben vorige maand gewoon ongi geworden zonder de pil.....en nu ben ik al zwanger!! We mogen echt gelukkig wezen dat we bij de groep zitten die snel zwanger raakt!! Ik weet alleen niet of ik 4 of 5 weken ben maar dat zien we bij de echo wel!!

Tuurlijk laat ik hier wat horen!! Ik ben bij jullie begonnen dus dan ga ik ook gewoon verder bij jullie....ik laat op het december forum wel weten dat ik zwanger ben maar ik blijf hier gewoon rondhangen want ik vind het veel te spannend voor iedereen!! En wil wel alles mee maken met jullie!!

Ik duim voor jullie!!
groetjes mama zoontje 16maanden en ukkie 4weken en 1 dag!

Hoi,

Wat lee ik nou zeg. Super leuk en van harte gefeliciteerd meid. En net zoals ik weer een December kindje hahaha.
En leuke bijnaam voor de tweede ik had dat van mijn zoon en dat was ukkepukkie hahaha geinig dat jij nu ukkepuk hebt.

Ik zie je wel op December forum.

Liefs van mij,zoontje 16md en kruimeltje 5wk+5dg.

van harte gefeliciteerd

geniet ervan

liefs ineke 5 weken zwanger

Terug
Bovenaan