Ik heb het goed gevoeld!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Hi ik denk dat ik 31 december of 6 januari ben uitgerekend...me cyclus was de laatste keer wat raar...dus dat moet ik via een termijn echo zien....ik ben nu 4wken en 2 dagen en hoever ben jij nu???

geniet er maar lekker van!!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 4weken en 2 dagen

hoihoi,
ik denk precies 5 weken maar ik weet het dus niet precies. Wel erg spannend allemaal, hoop zo dat alles goed gaat.
Moet jij bij je huisarts komen? Ik moet 9 mei eerst daar een keer komen dan doen ze nog een bloedtest en gaan ze alles uitleggen hoe het werkt enzo en dan denk naar de vloskundige, maar ik heb al wel een afspraak met die mevrouw van moeders voor moeders aanstaande donderdag. spannend allemaal......
kusjes sas

beste yourminesweetheart en sas1980

ik heb misschien effe een vraagje omdat ik namelijk ook echt denk dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar mijn excuses hoor meiden maar het is wel een beetje vieze vraag, maar ik lees veel op deze site over afscheiding tijdens je ovulatie en tijdens je ongi, maar niet waar je op moet letten als je zwanger bent, ik zelf heb eigenlijk al vanaf me eitje veel dikke afscheiding (sorry hoor)en ik ben nu twee en halve week verder en het word ook niet minder terwijl je toch rond je ongi niet zoveel hebt toch????/

sorry voor de vieze praat hoor maar ik wil het graag weten want dan zou ik dat ook weer als punt aan kunnen dragen bij mijn huisarts, want ondanks alle klachtjes verder die ik heb(die ik herken van mijn eerste zwangerschap) heeft mijn huisarts zoiets van , ik geloof het allemaal wel(die ********)
 en ik ben inmiddels ook al bijna twee weken overtijd maar de testen geven steeds niets duidelijks aan.

groetjes venessa

hoi vanessa,
ik heb en had weinig last van afscheiding, een klein beetje maar, maar niet dik ofzo.
Verder had ik weinig verschijnselen van zwangerschap, alleen maar misselijk.
succes verder....
kusjes sas

hoi sas, bedankt voor je berichtje, en allereerst natuurlijk nog van harte met je zwangerschap, en hopen voor je dat het bij zo weinig kwaaltjes blijft natuurlijk, dat zou heerlijk zijn, en om nog even terug te komen o pmijn vraag, ik heb toevallig net op 9 maand.nl gelezen dat het heel normaal is dat je veel witverlies hebt tijdens je zwangerschap, dus misschien is er toch nog een beetje hoop voor me.

gewoon afwachten maar weer

groetjes venessa

Ik heb niet last gehad van afscheiding...ja wat witte afscheiding maar dat heb ik maar weinig gehad dus of het door de zwangerschap komt weet ik niet...die dokter van mij wou me ook niet helpen maar ik dauw hem de test wel onder de neus als ik er heen ga!!
Laat ik het hem weten ook hahah....aanpakke meid de dokter moet je wel helpen!!

ik duim voor je!! En voor de rest natuurlijk ook he!!!

groetjes

ps nog even over sex hebben na je eisprong...dat is echt niet beter hoor...me man en ik hebben nu voor de 2e keer al dat we zwanger zijn doordat we sex hebben gehad voor de eisprong....wij hebben daarna geen sex meer gehad en ik ben toch zwanger!! Dus je eisprong zegt echt niet alles!!

He, proficiat!!!! Een plezierig zwangerschap gewenst!
Groetjes V.

Terug
Bovenaan