ik heb jullie mening hard nodig

hoi danie,

je hebt inderdaad gelijk ik heb het zelfde van de advocaat gehoord hij is zelfs verplicht om voor het kind te betalen wat hij niet erkend heeft ook als hij zegt dat het niet zijn kind is. ik kan namenlijk een bloedtest afdwingen als hij moeilijk gaat doen.

het ziet er namenlijk naar uit dat het zover gaat komen dat hij straks helemaal zijn kinderen niet mag zien, hij is namenlijk druk bezig om het zich zelf heel moeilijk te maken ik was namenlijk genoodzaakt om aangifte tegen hem te doen voor het verveemde van mijn scooter en fiets dat heeft hij namenlijk bij het nieuwe huis in de schuur neer gezet achter slot en grendel waar ik niet bij kan, en het zou zomaar kunnen dat hij door dat ik aangifte gedaan heb heel erg moeilijk en misschien wel gevaarlijk zou kunnen worden.

ik had dit allemaal niet zover willen laten komen want ik wilde gewoon een eerrlijk evoogdij regeling maar hij haalt op dit moment zulke raren dingen uit zoals met mijn spullen dat ik geen andere oplossing meer zag en dus deze weg moest nemen.
ik voel mij er ook erg schuldig om dat ik dit zo moest doen maar hij liet mij geen andere keus.

dus dit gaat allemaal nog een staartje krijgen dit hele verhaal, ik zal jullie op de hoogte houden van wat er allemaal gaat gebeuren.

groetjes tineke

Pffft, meid, wat een verhaal!
Ik vind je erg dapper en wil je heel veel sterkte wensen. Verstandig dat je alles via een advocaat laat lopen nu; dan voorkom je inderdaad vervelende situaties omdat je iets verkeerd gedaan of gezegd hebt.
Hou vol, en als je wilt spuien; lekker van je af schrijven hier!

Jacoline.

Terug
Bovenaan