Ik heb stiekum getest...

A

Anoniem

Guest
Dom he?....terwijl ik weet dat ik mijn NOD dinsdag 24 jan. heb....uiteraard was deze negatief. Want het heeft toch eigenlijk geen zin om een week voor je NOD te gaan testen? Daarentegen als je zwanger bent dan word het zwangerschapshormoon toch aangemaakt? Dus dan zou je het wel al moeten kunnen zien toch? Of sla ik nu de plank mis? ach ja...ik zit mijzelf gek te maken zo haha.

Mocht je zwanger zijn dan heeft het eitje zich nog maar net ingenesteld.
Jammer van al dat weggegooid geld hoor.
Nog even geduld hebben!

hoi,
Ik heb dat ook wel eens gedaan hoor. En we zijn denk echt niet de enige.
Je bent zo enthiousiast dat je gewoon eerder wilt testen terwijl je weet dat er niks uit kan komen dan. Nu wacht ik het maar netjes af. En die paar centjes die ik er aan uit heb gegeven neem ik maar voor lief is voor een goed doel toch. hihihi
Ben je al lang aan het klussen. Ben nog niet zo lang op dit forum maar vind het wel erg leuk. Herken veel verhalen waar ik zelf ook mee rond loop zo krijg je toch op een leuke manier al je antworden. veel liefs fijne dag vandaag
liz

Hoi Aicha,

ik heb ook stiekem getest (haha)

ik heb zondag getest, mijn NOD is ook pas de 20e ofzo, maar ik dacht..goh als ik nou zwanger ben, dan zou er toch al hormoon zijn? Maar ja, dit blijkt niet het geval te zijn, hij was negatief... Nu wacht ik maar gewoon mijn NOD af en test volgende week wel weer een keer. Maar het is zo spannend. Ik dacht : die test was maar 1,99 dus dan verspil ik 2 euro, das niet zo erg..haha

Hoi Teha,

Ja jij kent mij inmidels al een beetje nietwaar hahahaha.
Bedankt voor je reactie. het kan inderdaad zo zijn dat het eitje zich net pas ingenesteld heeft daar had ik niet eens bij stilgestaan hihi. Maar wat het geld betreft dat intereseert mij op dit moment niet hoor. Het is mij alles waar om zwanger te raken en  mijn kindje in mijn armen te sluiten dus. Trouwens Teha, ben jij al moeder of ben je ook nog bezig en in welke ronde zit je dan?

Liro, ik ben eigenlijk officieel met de eerste ronde bezig. Na eerst 2 maanden af en aan de pil geslikt te hebben en toch maar weer stoppen( dit uit twijfel en angst enzo) Heb ik alle twijfels en angsten overboord gegooid en gaan we er met volle overtuiging en liefde tegenaan. Dus dit is dus mijn eerste ronde. En ik heb stiekum hoop dat het meteen raak is   omdat een vriend van mijn man zijn vrouw jaren de pil slikte  9 maanden geleden stopte met de pil en toen was het meteen raak. Jaja, ik weet het   niet te veel iluusies hier maar toch.

Hoe lang ben jij al bezig?

Liefs, Aîcha.

Hoi Aicha,
Jaaa, hihi, ik ken je zo onderhand wel een beetje. Je bent veeeeel te ongeduldig. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk hoor.
Ik weet het, ik heb makkelijk praten. En ook ik heb wel es veel te vroeg getest. Ik weet hoe teleurgesteld je dan bent, ookal weet je dat er  toch niks uit kan komen.

Ik ben de trotse moeder van een dochter van 2,5 jaar en nu 11 weken zwanger. Ben in de 6e ronde zwanger geraakt. De eerste keer was dat al in ronde 3.

Ookal "hoor" ik hier niet meer, ik hou jullie allemaal in de gaten.
Vind het nog steeds spannend jullie verhalen te lezen.

Succes!

Tessie

quote: Natascha84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2006 11:07:37'));

Hoi Aicha,

ik heb ook stiekem getest (haha)

ik heb zondag getest, mijn NOD is ook pas de 20e ofzo, maar ik dacht..goh als ik nou zwanger ben, dan zou er toch al hormoon zijn? Maar ja, dit blijkt niet het geval te zijn, hij was negatief... Nu wacht ik maar gewoon mijn NOD af en test volgende week wel weer een keer. Maar het is zo spannend. Ik dacht : die test was maar 1,99 dus dan verspil ik 2 euro, das niet zo erg..haha

Hoi Natascha84,

net zo ongeduldig als ik ja.Precies dat dacht ik toch ook. Dat het zwangerschap hormoon dan al door je lijf zou gieren zeg maar. Ik wacht as dindsdag gewoon af. Echt het zijn een van de spannendste dagen in mijn leven hoor. Hoe lang ben jij al bezig?

Hoi Teha,

Hoe was je bevalling van de eerste verlopen? En voel je dezelfde dingen nu als bij je eerste zwangerschap of verloopt deze weer iets anders dan de eerste?

Terug
Bovenaan