quote: liro1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2006 10:49:01&apos😉);
hoi aicha
Spannend hoor ronde 1. Voor mij is het ook nog steeds spannend had gister als het goed is mijn eisprong maar dat voel ik allemaal niet . Dit is ronde 4 mijn NOD op 30 januari. Ik ben er net als jij ook heel erg mee bezig maar ook niet al te erg want volgend mij duurd het dan alleen maar langer. Ik ga ervan uit dat mijn lichaam eerst even moet ontpillen en dan zie ik wel wanneer ik zwanger mag worden. Ik heb er wel heel erg veel zin in maar dat komt ook omdat al mijn vriendinnen van de zelfde leeftijd ook allemaal met kindertjes gaan beginnen of al kindertjes hebben. Is altijd maar weer lang wachten op je NOD maarja we zien het wel. Nu wacht ik voorlopig even met testen vorige keer was ik ook te snel. Ik duim ook voor jouw zou wel tof zijn eertste rondde raak succes
liefs liz
Hoi Liz,
Bedankt voor je leuke reactie.
Ik ben bang dat ik er ook misschien teveel mee bezig ben.En ik ben 1 maand geleden gestopt met de pil, dus wellicht moet mijn lichaam ook "ontpillen". toch denk je stiekum van heej, het zou toch zomaar kunnen hihi. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel veel respect heb voor de dames hier die langer bezig zijn zoals een jaar of zelf 2 jaar. Waar halen deze vrouwen het geduld vandaan zeg. Geweldig!
Ik heb zelf eergister stiekum getest, ook al heb ik mijn NOD pas as dinsdag. Uiteraard was de test negatief, maar ja, ik kon het niet laten he? Ik wens je heel veel succes met klussen Liz, en je laat het uiteraard weten de 30ste?
*Kunnen de dames even lekker strooien met het zwanger zijn virus!!??? Hahahaha!
Liefs, Aîcha.