Ik heb stiekum getest...

Hoi

Ik ben nu in ronde 3, dus niet zo lang bezig nog, maar steeds wel heeeel erg benieuwd of ik misschien toch zwanger ben...

Vorige maand was ik ruim een week overtijd!..dat was pas wachten...hopelijk is dat deze keer niet het geval

Hoi Aicha,

Zwangerschapstesten reageren op het  zwangerschapshormoon HCG als dit in een bepaalde hoeveelheid in je urine aanwezig is. Vanaf je NOD kan er voldoende HCG zijn om een positieve test te krijgen. Daarvoor meestal niet. Zelfs kan het zijn dat er rond je NOD nog niet  genoeg meetbaar HCG is. Daarom krijg je altijd het advies om enkele dagen later nog eens te testen. Volgens mij kun je alleen met een bloedtest vroeger in je zwangerschap testen.

Groet
Lies

Kleine tip om er voor te zorgen dat je de test niet te vroeg doet en je dus geen zwangerschapstest "verspilt": kijk eens op www.predictor.nl. Daar kun je online je biologische klok bekijken. Door de 1e dag van je laatste menstruatie in te vullen en je cycluslengte, krijg je precies door wanneer (theoretisch) je vruchtbare periode is, wanneer er evt. een innesteling plaatsvindt en wanneer je kans hebt op een positieve bloed -en thuistest!
Geduld blijkt een mooie zaak te ziijn!!!! Spannend allemaal hoor.
Veel succes, patricia.

Hoi

Op babyblrabbel kun je testen bestellen die je al een week na je ovulatie kunt gebruiken: de Romed Midstream test. Geen flauw idee of het werkt, maar hij kost maar € 2,25, dus ach...

Ik heb ze alvast in huis en daarnaast testen van Clearview (de medische variant van Clear Blue, 2 voor € 3,99), die leek me het betrouwbaarst.    

Groetjes
Marceline

hoi aicha

Spannend hoor ronde 1. Voor mij is het ook nog steeds spannend had gister als het goed is mijn eisprong maar dat voel ik allemaal niet . Dit is ronde 4 mijn NOD op 30 januari. Ik ben er net als jij ook heel erg mee bezig maar ook niet al te erg want volgend mij duurd het dan alleen maar langer. Ik ga ervan uit dat mijn lichaam eerst even moet ontpillen en dan zie ik wel wanneer ik zwanger mag worden. Ik heb er wel heel erg veel zin in maar dat komt ook omdat al mijn vriendinnen van de zelfde leeftijd ook allemaal met kindertjes gaan beginnen of al kindertjes hebben. Is altijd maar weer lang wachten op je NOD maarja we zien het wel. Nu wacht ik voorlopig even met testen vorige keer was ik ook te snel. Ik duim ook voor jouw zou wel tof zijn eertste rondde raak succes

liefs liz

quote: liro1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2006 10:49:01'));

hoi aicha

Spannend hoor ronde 1. Voor mij is het ook nog steeds spannend had gister als het goed is mijn eisprong maar dat voel ik allemaal niet . Dit is ronde 4 mijn NOD op 30 januari. Ik ben er net als jij ook heel erg mee bezig maar ook niet al te erg want volgend mij duurd het dan alleen maar langer. Ik ga ervan uit dat mijn lichaam eerst even moet ontpillen en dan zie ik wel wanneer ik zwanger mag worden. Ik heb er wel heel erg veel zin in maar dat komt ook omdat al mijn vriendinnen van de zelfde leeftijd ook allemaal met kindertjes gaan beginnen of al kindertjes hebben. Is altijd maar weer lang wachten op je NOD maarja we zien het wel. Nu wacht ik voorlopig even met testen vorige keer was ik ook te snel. Ik duim ook voor jouw zou wel tof zijn eertste rondde raak succes

liefs liz

Hoi Liz,

Bedankt voor je leuke reactie.

Ik ben bang dat ik er ook misschien teveel mee bezig ben.En ik ben 1 maand geleden gestopt met de pil, dus wellicht moet mijn lichaam ook "ontpillen". toch denk je stiekum van heej, het zou toch zomaar kunnen hihi. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel veel respect heb voor de dames hier die langer bezig zijn zoals een jaar of zelf 2 jaar. Waar halen deze vrouwen het geduld vandaan zeg. Geweldig!

Ik heb zelf eergister stiekum getest, ook al heb ik mijn NOD pas as dinsdag. Uiteraard was de test negatief, maar ja, ik kon het niet laten he? Ik wens je heel veel succes met klussen Liz, en je laat het uiteraard weten de 30ste?

*Kunnen de dames even lekker strooien met het zwanger zijn virus!!??? Hahahaha!

Liefs, Aîcha.

Hallo

Ik heb ook mijn NOD di 24 jan. En ik kan ook haast niet wachten.Maar om nu te testen is wel vroeg.Op z'n minst zondag kun je proberen te testen.Net wat iemand anders schreef.Het is nog maar net ingenesteld.

Ik zal voor ons duimen.Je hoort het nog,ik hou je op de hoogte.

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Ik ga heel erg hard voor je duimen. En ik denk dat ik zondag stiekum maar weer ga testen. Nu zal Teha (andere leuk dame hier op het forum) wel weer lachen en denken Aicha, zonde van het geheld hahaha! Maar het is mij alles waard...

Terug
Bovenaan