Ik heb stiekum getest...

Even reageren hoor!! Ik ben zo blij!! Heb vanochtend positief getest, zat vandaag op dag 36. Afgelopen vrijdag had ik ook al getest en toen was de test nog duidelijk negatief (dag 30 was het toen al). ongeveer 7 dagen na de innesteling begint je lichaam het   hormoon aan te maken en wordt het dus meetbaar in je urine!1
Suc6.

Groetjes Ineke

Hallo allemaal,

Ik las net dat Marceline schreef dat ze Romed testen heeft gekocht. Nou heb ik hier eerder op het forum gelezen dat die testen niet betrouwbaar zijn. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt maar veel meiden op dit forum wel en die hadden er slechte ervaringen mee.

Groetjes Niekie

ik heb ook gelezen dat romed erg onbetrouwbaar is.geeft positief terwijl je niet zwanger bent.ik heb maandag mijn nod.ik ben nu 2 maanden met de pil gestopt.de eerste maand was ik er echt niet mee bezig.eerst maar afwachten wanneer mn menstruatie weer op gang kwam.maar dat was keurig op tijd.nu kan ik bijna niet wachten en hoop het zo.terwijl ik steeds maar tegen mijn vriend zeg:reken er maar niet op schat,we zijn pas net bezig.en zelf gier ik van de opwinding haha.succes iedereen!!

Terug
Bovenaan