Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

Viva, omdat ik alleen feministisch ben naar mijn man toe. hij mag ook best een keer koken en de was doen en ik zet de container af en toe ook aan de weg. Viva vind ik wel leuk om te lezen.

SOAPSERIE OF COMEDY ZOALS ROSEANNE OF DE NANNY?

Comedy, ik hou wel van de slappe humor die er in voor kan komen. Soaps kun je weken missen en dan nog het verhaal volgen.

SPEELTUIN OF ZWEMBAD

Zwembad:
Hanneke wordt helemaal gek als ze in het water is, ik denk dat Wieteke het later ook leuk gaat vinden, die begint nu ook al lekker te spartelen in het badje

Oh, en nu moet ik ook een keuzemogelijkheid verzinnen:

houten speelgoed of speelgoed met batterijen

Houten speelgoed, mooier om te zien en het maakt niet van die irritante geluiden.

2E HANDSKLEDING OF NIEUWE KLEDING

ik koop zelf nieuwe kleding.

maar soms krijgen we ook wel wat en als er iets leuks tussen zit sla ik het niet af.

overdag boven of beneden laten slapen?

Dat ligt er eigenlijk aan. Als Stijn in de box in slaap valt ga ik hem niet verslepen omdat hij dan wakker wordt en niet meer verder wil slapen. Als hij moe is leg ik hem wel boven in zijn eigen bedje.

ETEN BESTELLEN OF UIT ETEN GAAN?

Nu nog eten bestellen. Maar over een tijdje als Kayran wat ouder is gaan weer we lekker met z'n alle uit eten. Ik blijf maar bij dit onderwerp.

Zelf koken of eten bestellen

Zelf koken. Hoewel bestellen ook wel makkelijk is soms, maar we doen dat niet vaak, alleen als het even zo uit komt. Eén keer per week bijv. chinees of patat, omdat ik als kokkin ook wel eens ''vrij'' wil hebben!
~Straks als ik ga werken zal het misschien wel wat vaker makkelijk eten worden.

KRUISWOORD-PUZZEL of SUDOKU?

Terug
Bovenaan