Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

absoluut werken!!
ik kan niet thuis zitten, heb echt mijn werk nodig om even met iets anders bezig te zijn. ik werk al vanaf mijn 15 e dus.

eigen moeder als oppas of je schoonmoeder?

Eigen moeder!!
Zien mijn schoonouders  niet zo vaak.

Strijken of schoonmaken?

absoluut schoonmaken. ik heb echt een hekel aan strijken, ik doe het omdat ik geen andere keus hebt maar stelt het zoveel mogelijk uit, hahaha.

bioscoop of filmpje huren

Filmpje huren is lekker maar nu met de kleine is een bioscoop een leuk uitje voor papa en mama!!

Dus ik g voor Bioscoop, wij gaan dan ook altijd in Antwerpen, is lekker groot en draaien veel films. P.s. ik vlak bij de Belgische grens dus is voor mij niet ver rijden!

Baby in BAD OF DOUCHE!

Filmpje huren is lekker maar nu met de kleine is een bioscoop een leuk uitje voor papa en mama!!

Dus ik g voor Bioscoop, wij gaan dan ook altijd in Antwerpen, is lekker groot en draaien veel films. P.s. ik vlak bij de Belgische grens dus is voor mij niet ver rijden!

Baby in BAD OF DOUCHE!

Baby in BAD OF DOUCHE!

Bioscoopje denk ik.

Hmm... ik denk onder de douche.
Vind het allebei leuk haha!

Viekante box of ronde box?

Vierkante box, ivm plaatsing in de kamer makkelijk

WEL OF NIET VACCINEREN

Terug
Bovenaan