Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

BRIL, heb zelfs sinds vorige week een nieuwe! Lenzen zitten niet lekker en word niet goed van dat in en uit doen!!

OVEN OF COMBIMAGNETRON

Ik kan niet zonder oven,maar nu ook niet meer zonder magnetron...
dus doe maar combi-magnetron..want daar kun je ook de flesjes in verwarmen.

LEESBOEK OF TIJDSCHRIFT

tijdschrift vind ik lekker lezen en kan ik  makkelijker wegleggen..
maar op vakantie vind ik een goed boek leuk om te lezen..maar ben al ff niet weggeweest aangezien ik naar austalie ben geweest..vorig jaar  verhuizen en zwanger dus een boek heb ik al lang niet gelezen haha

tijdschrift dus!

studeren of werken   (na school)

Studeren. Ik ben nog niet klaar met mijn studie en zou het volgende maand weer oppakken maar vind mijn mannetje nog  veel te klein dus ga ik in februari weer verder.

lente/zomer of herfst/winter

lente-zomer heerlijk genieten van alles wat begint te groeien en met de kinderen smullen van het fruit dat we in eigen tuin plukken!

KORT OF LANG HAAR

kort haar. ik heb zulk flut haar dat als het lang is helemaal niets mee te doen is. en is ook niet zo warm in de zomer.

WEL EEN HOND OF GEEN HOND

Geen hond.
Ik vind honden geweldig,maar helaas mijn vriend is allergisch.
Ook vind ik dat als je een hond neemt er voldoende tijd en ruimte voor moet hebben.
Ruimte hebben we wel,maar tijd..tja als je het heel graag wilt moet je er tijd voor maken he?

EEN ZAK DROP OF EEN ZAK CHIPS

Een zak chips. En dan in één keer helemaal tot de bodem toe leeg (vr)eten. Heerlijk. Ik heb van mezelf een lage bloeddruk en zo hou ik hem een beetje op peil.

INENTEN OF NIET INENTEN?

Terug
Bovenaan