Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

lente!! dan wordt het weer lekker weer. de herfst is altijd zo nat.

rok of broek

Ik mag graag een rok dragen, maar ik pas nog niet in de topjes die ik bij mijn rokken heb gekocht. Daarvoor heb ik nog te grote borsten.  Dus draag ik nu al weken twee spijkerbroeken waar ik weer in kan.

SPORTEN OF WANDELEN MET DE KLEINE?

WANDELEN MET DE KLEINE!!

dag met je man/vriend weg of een dag met de kleine weg?

groetjes martine

das moeilijk ga natuurlijk het liefst met allebei samen op pad. maar als ik dan echt moet kiezen dan een dagje samen met vriend op pad. we zien elkaar op het moment weinig moet veel overwerken en ik ben heel de dag met de kleine   tijd voor elkaar is ook belangrijk.

NAAR HET ZWEMBAD OF DIERENTUIN

Dat is een makkelijke keuze: naar de dierentuin!!! Ik hou namelijk niet van zwemmen. Heel soms wil ik nog wel eens bij de kinderen buiten in het badje gaan als ze me beloven niet te gaan speteren, maar in een plas of openbaar bad: Nee!! Bah!!! Dieren vind ik wel heel leuk om te zien en ook de oudste twee zijn er gek op.

WARME CHOCOLADEMELK MET SLAGROOM OF EEN GLAS WIJN?

WARME CHOCO MET SLAGROOM vooral nu het weer wat kouder begint te worden en wijn etc lust ik niet.

ADVIES HUISARTS OF CB (ARTS)

Advies huisarts, het consultatiebureau hier is meer het consternatiebureau voor mij, dus ik vertrouw meer op onze huisarts als er iets aan de hand is met mijn kindjes.

VRIJE OF STRAKKE OPVOEDING

Dat is lastig. Ik denk dan toch maar een strakke opvoeding. Mijn dochter van drie mag heel veel (kan daardoor ook heel veel zelf) maar dingen die ze niet mag, mogen ook ECHT NIET. Ik merk dat ze behoefte heeft aan die duidelijkheid.

ONTBIJT OP BED OF ONTBIJT AAN TAFEL

Terug
Bovenaan