Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

Geen van beide voor mij, vind grote huisdieren niet zo leuk maar als ik toch een keuze moet maken dan maar een hond, die hecht zich tenminste nog aan je.

ZOET OF HARTIG

Hartig! ik ben een echte frietfan. Vooral tijdens alledrie mijn zwangerschappen stond de frietpan grijpklaar en hebben we heel wat kilo's weggepropt.

VROEGGEBOORTE OF OVERTIJD?

Vroeggeboorte, mijn oudste (inmiddels 3 jaar oud) is bij 34 weken geboren en heeft hier werkelijk niet aan overgehouden, de 2e nu bij een zwangerschapsduur van 39 weken. Ik zou er niet aan moeten denken over de 40 weken heen te moeten gaan. Die dagen lijken me eeuwen te duren.

FOTO'S MAKEN OF FILMEN

Foto's maken. We hebben wel een videocamera, maar toch maken we veel meer foto's en vind ik dat ook veel leuker.

Groente of fruit

Moeilijk, ik vnd het allebei heel lekker. Maar als ik dan toch  moet kiezen kies ik fruit. En er dan heerlijke smoothiers van maken. Zo gaan er bij ons kilo's fruit doorheen per week en ook liters yoghurt.

KANT-EN-KLAARPRODUCTEN OF ZELF MAKEN???

Hmm... ligt er eigenlijk hoe ik met de tijd zit, maar als ik moet kiezen, doe dan maar lekker zelf maken!!

BADJE OF TUMMY-TUB?

Ik heb geen tummytub, maar ik heb Stijn de eerste weken regelmatig in een emmer gebadderd. Heerlijk! Helaas past hij daar nu echt niet meer in, dus gaat hij nu lekker in zijn babybadje, waar zijn broers alletwee ook altijd in gebadderd zijn.

ZELF KOKEN OF JE PARTNER KOOKT VOOR JE????

Terug
Bovenaan