Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

Badpak voor mij (ben zelf niet de dunste).
Vind een bikini wel mooi, maar dan moet je er wel het juiste figuur voor hebben.

BABYFOON MET CAMERA OF EEN NORMALE?

Normale babyfoon. Eerlijk gezegd gebruik ik die zelfs maar weinig. Bas huilt zichzelf in slaap en daar wordt ik alleen maar zenuwachtig van. Dus dan laat ik de babyfoon uit en ga af en toe luisteren in de gang. Mijn man zou overigens graag een babyfoon met camera willen maar dan voor onze oudste (3 jaar) omdat hij zo benieuwd is wat ze allemaal uitspookt in haar bedje (we horen haar altijd nog kletsen en spelen).

NAGELTJES KNIPPEN OF NAGELTJES VIJLEN??

heej swinnie had idd niet verder gekeken dan de eerste pagina...
maar poging 2 dan maar he

nageltjes knippen ben bang dat ik anders langs dat fijne huidje schuur...

babyzwemmen of babymassage??

Babymassage! Ik masseer mijn mannetje (bijna) elke dag en hij vindt het geweldig. Heb geen cursus gevolgd, maar op internet filmpjes/foto's en verhalen gelezen. Hij ondekt zelf ook zijn lichaam op deze manier en dat is super om te zien. Mijn man gaat op zijn vrije dag met Cas zwemmen, dus babyzwemmen   is voor hem

Ochtend- of avondmens

Voor de zwangerschap was ik een echt avondmens, gewoon lekker doorgaan tot een uur of 1 á 2 was doodnormaal. Maar tegenwoordig wil ik er zo vroeg mogelijk in om toch iets van slaap mee te krijgen en dan ben ik rond een uur of 4 al weer wakker.
Hopelijk verandert dat weer een beetje na de bevalling. Al zal dat wel niet zo werken met voedingen enzo.

Dan toch echt pizza!! Ben niet zo van de afhaalchinees....

Boterhamzakje of aluminiumfolie (om je brood in te verpakken voor het werk, ik weet het rare stelling hahahaha

Geen van beide. in allebei heb je geple brood. mijn man geef ik altijd brood mee in een Bob de Bouwertrommel van mijn oudste, want dat is voor hem te kinderachtig!!!! Hihi, net zeven...

SENSEO OF EEN POT KOFFIE??? (er is nieuwe Senseo met chocolade. Ik heb in twee dagen tijd een zak leeggedronken)!

Terug
Bovenaan