Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

vroeger, tone ik nog jong was had ik discotheek gezegd maar nu is het café. In een discotheek is het pas zo laat gezellig, volgens mij kan ik helemaal niet zo lang wakker meer blijven.

STRING OF DEGELIJKE SLIP

nou allebei eigenlijk. String overdag, slip 's avonds zit lekkerder als je slaapt.

televisie kijken  of een goede boek lezen

goed boek lezen! Van de televisie krijg ik af en toe 4kante ogen van de reclames!!

Binnen of buitenland vakantie

BINNENLANDSE VAKANTIE! Omdat het me een ramp lijkt om met drie kleine kinderen naar het buitenland te gaan. Wat je dan allemaal moet meeslepen. En dan dat wachten op Schiphol. vertragingen enz. Brr, ik moet er niet aan denken.

GOD OF NIET

NIET. (respect voor de mensen die er wel in geloven), maar voor mij heeft GOD al te veel mensen bij me weggehaald, dus voor mij bestaat ie niet.

Mobiel of babygym

Nu nog een mobiel, want daaronder kan Stijn heerlijk in slaap vallen.

KLASSIEKE OPERA OF HEFTIGE HOUSE

mobiel. Enkel omdat ik nog geen babygym heb en dus geen ervaring met die dingen heb, maar nu we het er toch over hebben: bevallen die dingen jullie goed??

HOND OF KAT?

Hoi Happy,

de babygym bevalt Stijn heel goed. Als hij met zijn handen beweegt dan bewegen de dingen aan de mobeiel, waar hij heerlijk naar kan kijken.

Ik heb een kat dusik kies voor kat. Ik zie mezelf nog niet met een rol boterhamzakjes en een schep de troep van een hond buiten opscheppen en in de poepbakken done. Stinkdingen. Bah.

KLASSIEKE OPERA OF HEFTIGE HOUSE?

Terug
Bovenaan