Ik kan het bijna niet geloven...

Ik ben zwanger!!! Meiden geef niet op, maar ga door!!!

Sinds nov 2008 bezig voor een 2de uk, na 2 miskramen nu weer zwanger. Amper sex gehad deze ronde, maar de test zei het toch echt ZWANGER!!!

Geen angst maar wel onzeker bij alles wat ik voel. Ik heb een beetje een zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Gelukkig geen pijn of bloedverlies, anders voelde ik wel angst vrees ik.

Liefs Grotebroer

Ik ken het.
Na de miskraam in augustus nu heel zeker van mn zaak toen bij elk ding dat ik dacht of zei, ja maar het kan ook mis gaan en nu heb ik dat niet.
Het schijnt dat je het kan aanvoelen. En ga geen negatieve gevoelens oproepen als ze dr niet zijn. Partner daarintegen wel heeeeel erg onzeker.

Gefeliciteerd!
Volgens mij Voel je zelf heel goed aan dat het goed zit.
Ik was in juli erg onzeker en had een slecht gevoel erover. Iedereen zei dat dat gewoon door de eerdere miskraam kwam. Maar het ging met 9 weken weer mis.
Nu 8 weken en veel zekerder, al vanaf het begin eigenlijk.

Dat zeurderige gevoel heb ik ook regelmatig, heb het gegoogled en dat kan al goed bandenpijn zijn door de groei van je baarmoeder. Bij mij komt het verder ook vaak van mijn darmen af, die zijn al vanaf week 3 van streek.

Gefeliciteerd!!!
Ik heb in juni een miskraam gehad en nu 7 weken zwanger.
Ik ben ook wel zekerder, maar dat maakt me ook weer bang. Verbeeld ik het me niet dat ik de vorige keer een "naar voorgevoel" had? Ben ik nu echt zekerder of wil ik gewoon heel graag dat het goed gaat.
Hebben jullie dat ook?

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, maar bij zegt goed gevoel niet zoveel helaas... Ik ben blij als ik de 12 weken voorbij ben, al weet ik dat dit soms nog niks zegt, maar voor mij is dat toch wel de magische grens.

Ik duim voor ons allen. Ondertussen ben ik gewoon heel voorzichtig in mijn blijdschap, ook al ben ik super blij! Dat snapt denk ik iedereen wel.

Liefs grotebroer

pfffff, ik hoop voor je dat die 12 weken snel voorbij zijn!!! Kan me voorstellen dat je heel blij wilt zijn, maar ook voorzichtig bent met die blijheid. Helaas is er niks zeker totdat het (hij/zij) er is, dus goed blijven broeden... Succes!

Terug
Bovenaan