Ik kan het bijna niet geloven...

Lieve Lientje, meid wat super om te lezen.
Ik ging bewust even hier neuzen om te kijken of ik iets van je tegen zou komen.
Wat super, van harte meid. Wauw, geen woorden.
Als iemand hier recht op heeft dan ben jij het wel.
Ik ga gelijk pupke vertellen dat je zwanger bent,
Probeer te ontspannen, laat het gebeuren, komt allemaal goed.

dikke kus en knuf Nath

Nath,

Wat super om jou hier te zien!!! Ik had al gekeken of ik jullie zag, maar kon niks vinden, dus op goed geluk geplaatst.

Hoe is het verder met jou???

Liefs grotebroer

Maaike,

Het verhaal komt me idd wel bekend voor, maar ben blij dat je het erbij zet want ben niet sterk in namen...

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Dus ook spannende tijden voor jullie! Hoe voel je je verder?

Liefs grotebroer

Alexandra,

Om eerlijk te zijn hadden wij samen de afspraak om tot het eind van het jaar door te gaan. Hoeveel kan een mens hebben? Het was voor ons wel een beetje opper de pop. We hadden het er net over gehad dat dit niet echt reeel was, want echt veel deden we er de afgelopen maanden niet voor. We waren de sex een beetje beu ofzo...

Ik hoop voor jullie op net zo'n groot wonder als bij ons!

Liefs grotebroer

He lieve Leintje,

Wij zijn verplaatst naar baby, en pupke zit in de aug club en ik in de sept club.

Gaat heerlijk hier, ik heb een zoon gekregen hij heet Julian, en is vandaag 7 weken oud.
Hij doet het heel erg goed.
Het is inderdaad het mooiste wat er is, ik ben zo intens gelukkig dat de hele zwangerschap goed verlopen is, bevalling was wat minder, vacuum na 22 uur.
Ik ben blij dat ik het ook eindelijk met je kan delen.
Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie.
en ik duim nog steeds voor je. Ik heb er vertouwen in. Kan wel janken voor je, echt waar. Als ik het iemand gun!!!!!
Natuurlijk gun ik het iedereen hier, we weten immers hoe het is.

knuf

Nathalie,

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Mooie naam Julian. Blij om te horen dat het allemaal zo goed gaat, 7 weekjes alweer, gaat snel he?

Bevallingen...tja die horen er bij, kan een drama zijn, maar met de kleine op je buik ben je het al snel weer vergeten. De laatste miskraam is me langer bij gebleven.

Krijg beetje bij beetje meer vertrouwen, maar ben bang om het toe te laten. Snap je m'n gevoel?

Dikke X voor jou! Je bent een lieverd!

He meid, dank je wel voor je lieve berichtje.
Ik begrijp je gevoel heel erg goed, je zal pas rusten als je die kleine op je buik hebt liggen.
Ben benieuwd trouwens of je zoon een zusje krijgt?
Maar gewoon je best doen hoor om te genieten, als je die kleine eenmaal voelt durf je het echt te geloven.

dikke knuf

Terug
Bovenaan