Ik kan het niet meer, ik wil ook zo graag!!

Hey Ninthe

Ik zit in hetzelfde schuitje...Mijn vriend is ook opgegroeid met het feit dat je eerst alles op  de rij  moet hebben en mijn ouders zaten vroeger met heel veel schulden...Ik weet dus precies hoe je je voelt...Maar jij bent in ieder geval al gestopt met de pil, mijn vriend wil daar nog niet eens aan...
Maar gelukkig dat ik niet de enige ben...Wel fijn om je hart te luchten

Groetjes Rianne

He Ladies,

Als eerste wil ik Randy heel veel sterkte wens dit weekend, want ik denk dat je dat best kan gebruiken. Ik ga een mooi kaarsje branden zondag.

Verder wil ik zeggen dat ik het heel fijn vind om te horen dat er meer in het zelfde schuitje zitten//hebben gezeten als mij. Gelukkig ik ben niet de enigste waar het verlangen zo groot is. Verder wil ik even duidelijk maken dat ik met de pil gestopt ben (om andere redenen) en dat wij nu nog steeds super veilig vrijen met condoom, die mijn vriend echt niet vergeet. Ik wil dat ook niet. Ik denk er ook aan tijdens het vrijen, want ik wil wel dat hij ook voor kinderen kiest en niet alleen voor mij, want dan loopt je relatie vroeg of laat echt helemaal scheef denk ik.

Veel liefs mij

PS: het neemt niet weg dat ik af en toe ook een rot gevoel heb als er weer een condoom uit het laatje word gepakt en toen ik nog de pil slikte dat ik er van baalde dat ik weer aan een nieuwe strip moest beginnen. Je kunt van die gevoelens zo'n enorm depresief gevoel krijgen. Ik probeer wel te genieten van alles wat we samen hebben en meemaken en natuurlijk ook als we samen vrijen.

Hallo dames,

Hier een verhaal van de andere kant.
Mijn vriend wil al een jaar of 2 heel graag kinderen.
Dit gevoel had ik totaal niet. En zei dan ook ieder keer als hij vroeg of we een kindtje gingen "maken", dat ik daar nog niet aan toe was.
Dit is een vraag die voor beide heel vervelend kan zijn. Zo heb ik het wel ervaren. Hij heel gelukkig en ik down. Na mijn antwoorde om gekeerd
Nu na 2 jaar zijn bij mij dan ook de  moederlijke gevoelens boven gekomen, en zijn wij inmiddels 3 maanden aan het proberen om zwanger te worden.

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen, heb geduld hoe moeilijk dit ook is. Blijf er niet te veel naar vragen. Dit  geeft jullie beide een slecht gevoel. Ik zeg niet dat je er nooit meer over mag beginnen. Maar doe dit niet te vaak.
Als hij zo ver is laat hij het wel weten.  

Heel veel succes en sterkte ermee,

Groetjes Ank1

Hoi
Mijn vriend en ik willen beide heel graag kinderen en zijn er sinds een klein jaartje ook wel aan toe. Mijn vriend had echter allerlei praktische bezwaren waarom nog niet te beginnen: te klein wonen, stress van de verhuis. Ik begreep hem wel, maar bij mij was de wens zo groot.
Toen we na onze verhuis een dagje weg waren en het onderwerp te sprake kwam zei hij opeens dat hij het wel tijd vond om met de pil te stoppen. Ik was helemaal van slag!!! Woaw!!! Heb die avond voor het eerst geen pil meer geslikt.
Ondertussen ben ik wel erg blij dat we nog een tijdje gewacht hebben. Nu ik de spanning ervaar van het proberen zwanger te worden ben ik blij dat ik niet ook nog aan een verhuis enzo hoef te denken. Maar verstandig zijn is niet altijd wat je hart ingeeft...
Jij en je vriend heel veel succes en geduld toegewenst. Ik ben er van overtuigd dat jullie moment ook nog komt...
Groetjes, Irene

Hoi Meiden,

Even een update, mijn vriend en ik hebben een gesprekje erover gehad het weekend en hij geeft het volgende aan:

Hij wil wel kinderen, maar is er nog echt klaar voor. Hij wil eerst het huisje, etc allemaal op orde hebban. En hij denkt dat hij er binnen 2 jaar wel aan wil beginnen. Hij vind het heel erg voor mij en weet dat het voor mij lang gaat duren, maar hij wil alles goed hebben en doen.

Ik werd hier zo verdrietig van en eidenlijk hebben we het er niet meer over gehad. Ik heb gezegt dat ik even wil nadenken over alles wat hij tegen mij heeft gezegt. Mijn gevoel zegt ik wil echt geen 2 jaar meer wachten, maar hoe maak ik hem dat duidelijk. Ik weet dat we het gaan redeen samen financieel, maarr ja hoe ga ik hem dat duidelijk maken??

Iemand nog tips, ideeen??

Ik hoor het graag.

Veel liefs Ninthe!

Hoi Ninthe!

Wat goed dat jullie er zo duidelijk over gesproken hebben!

Ik weet precies hoe je je voelt, alsof de moed je in je schoenen zakt! Mijn vriend gaf ook aan pas over een paar jaar te willen gaan proberen. Hij is bijna twee jaar jonger dan ik, dus ik kan dat van hem wel bergijpen. Ik word er echter niet jonger op en heb ook al een paar keer `gedreigd` dat ik niet zo lang wil wachten. Ergens vind ik dit chantage van mezelf, want je kan iemand niet dwingen in het krijgen van een kindje. Ik vind het ook te ver gaan om de relatie hierom te verbreken. Dus zit er voor ons (jou en mij) niets anders op dan geduld op te brengen, denk ik. Andere tips heb ik niet, sorry.
Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest met buirgriep en ik moet zeggen dat het heerlijk is geweest om even een paar dagen aan iets anders te denken dan het krijgen van een kindje. Het heeft de situatie tussen ons ook luchtiger gemaakt. Ik ga proberen dit vast te houden...misschien dat het helpt!

Sterkte...en als je je hart wilt luchten, dan weet je me te vinden!

hey hallo,

ik kom ook even mee praten.....
ik heb ook al 3 jaar de gevoelens alleen mijn vriend nog niet ook hij heeft mij al best wat keertjes pijn gedaan om te zeggen dan stoppen we en als het dan zo ver was dan wilde hij niet en bleek het een soort zoethoudertje te zijn echt heel lullig
maar de laatste keer heb ik hem laten beslissen ik heb gezegd dat ik het hhheeeellll graag wilde maar dat hij moest beslissen en daar niet meer op terug kon komen als hij eenmaal een maand had gezegd ook heb ik gezegd dat hij er over na mocht denken zolang als hij dacht nodig te hebben en dat ik er niet over zou beginnen en nu heeft hij besloten om in januari te gaan stoppen
echt heel spannend en ik weet 1000% zeker dat hij niet gaat terug krabbelen

maar ik moet ook toe geven dat ik af en toe denk..... ik ga gewoon m'n pil niet meer slikken maar dat is alleen een gedachte ik zou het echt niet kunnen!!!!

liefs van mij

Terug
Bovenaan